וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל עלה לרבע הגמר בשנאי

3.1.2008 / 18:46

הטניסאי הספרדי המדורג 2 בעולם גבר על ראג'יב ראם האמריקאי 2:6, 1:6 ויפגוש את גארסיה-לופז. מארי מול דוידנקו בחצי גמר דוחא

רפאל נדאל, הטניסאי הספרדי המדורג 2 בעולם, עלה היום (חמישי) לרבע גמר טורניר שנאי בהודו (על סך פרסים של 436 אלף דולר). נדאל גבר בסיבוב השני על ראג'יב ראם האמריקאי (252 בעולם) ויתמודד בשלב הבא נגד בן ארצו גיז'רמו גארסיה-לופז (90 בעולם), שגבר על וורנר אסשואר האוסטרי 6:4, 5:7, 6:7. ראם אגב, הוא שותפו של הראל לוי לטורניר הזוגות וזה שניצח את הטניסאי הישראלי בסיבוב המוקדמות השלישי והאחרון.

נדאל אמר בסיום המשחק: "הייתה רוח חזקה והיה קשה לשחק, אבל אני ממש מרוצה שהצלחתי לנצח בלי יותר מדי בעיות בדרך. המשטח היה די מהיר, אבל אני משחק טוב יותר מאשר בשנה שעברה".

הקרואטי הצעיר מרין צ'יליץ' (71 בעולם) גבר על המדורג 5 בטורניר, ניקולה מאהו הצרפתי 2:6, 4:6. צ'יליץ' יתמודד ברבע הגמר נגד רובין האסה ההולנדי, שהפתיע כבר בסיבוב הראשון את המדורג 2 בטורניר, מרכוס בגדאטיס הקפריסאי.

בשני רבעי הגמר האחרים, קרלוס מויה הספרדי יפגוש את פלורן סרה הצרפתי והאלוף הנוכחי מבלגיה קסאבייר מאליס יתמודד מול מיכאיל יוז'ני הרוסי, המדורג 4 בטורניר.

קטאר: אנדי מארי ברבע הגמר

הטניסאי הבריטי אנדי מארי התגבר על פתיחה מהוססת במשחק רבע הגמר שלו בטורניר דוחא (על סך פרסים של 1.5 מיליון דולר) מול תומאס יוהנסון השבדי, שיגיע ככל הנראה למפגש גביע הדייויס מול נבחרת ישראל בפברואר. מארי, המדורג 3 בטורניר, גבר על הזוכה לשעבר מאליפות אוסטרליה 6:7, 0:6. מארי יתמודד בחצי הגמר מול המדורג 1 בטורניר, ניקולאי דוידנקו הרוסי, שניצח בדרבי את דימיטרי טורסאנוב 3:6, 5:7.

חצי הגמר השני בטורניר יפגיש בין איבן ליוביצ'יץ' הקרואטי לסטניסלס וורינקה השוויצרי. ליוביצ'יץ', המדורג רביעי בטורניר, קיבל פייט צמוד מפיליפ קולשרייבר הגרמני לפני שניצח 3:6, 7:6, 3:6 אחרי שעתיים ורבע של משחק. וורינקה גבר בקלות יחסית על אוגוסטין קאלרי הארגנטינאי 3:6, 0:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully