וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצ'לו ליפי לבאיירן מינכן?

3.1.2008 / 18:49

העיתון האיטלקי 'לה סטאמפה' מדווח כי המאמן הוזכר כמועמד לקבוצה הבווארית, שתיפרד מאוטמאר היצפלד בסיום העונה הנוכחית

העיתון האיטלקי 'לה סטאמפה' מדווח היום (חמישי) כי שמו של המאמן מרצ'לו ליפי הוזכר כאחד המועמדים הראשיים להגיע לבוואריה על מנת לשמש כמאמנה הבא של באיירן מינכן.

הקבוצה הבווארית, שנעדרת השנה מליגת האלופות, תחזור לשם בשנה הבאה אלא אם כן יקרה משהו מאוד בלתי צפוי. כמו כן אוטמאר היצפלד, מאמנה הנוכחי של הקבוצה, כבר הכריז כי יעזוב את הקבוצה בסוף העונה בחודש יוני ויעבור ככל הנראה לאמן את נבחרת שוויץ אחרי היורו. הבווארים, שרוצים להסתער על החזית האירופית, מתכננים להביא את הגאון האיטלקי, שהצעיד את הסקוודרה אזורה לזכייה במונדיאל 2006 בגרמניה.

יו"ר באיירן קרל היינץ רומינגה הוא אחד מהתומכים הגדולים של המהלך, כיוון שהוא מעריץ את ליפי ופועלו הן ביובנטוס והן בנבחרת איטליה. כמו כן השניים שיתפו פעולה בעבר באינטר. בכלל, לבאיירן עסק ארוך עם איטלקים. ג'ובאני טראפטוני אימן בעבר את הקבוצה וכיום משחק בה החלוץ הנהדר לוקה טוני. אחת הבעיות העומדות כרועץ היא מחסום השפה. ליפי כבר הכריז בעבר כי אין ברצונו לאמן במדינות בהן אינו יודע את השפה כמו אנגליה או גרמניה.

למרות זאת, נראה כי אם שני הצדדים יהיו נחושים להשלים את המהלך, הרי שבעונה הבאה נראה את המאמן האיטלקי המצוין, שנעדר מאז פרש אחרי הזכייה במונדיאל, שוב מתרוצץ על הקווים, הפעם באליאנץ ארינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully