וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות היא לא מילה גסה

3.1.2008 / 16:30

גם בעונה בה הניו יורק ניקס הפכו לבדיחה של הליגה, אייזיה תומאס לא עוצר: " אני רוצה להשאיר מאחורי מורשת". רון ארטסט ייעדר כחודש

למרות שקבוצתו בעיקר מבלה את זמנה במאבק על תואר הקבוצה החלשה ביותר בליגה, עם המאזן המזהיר, 22:8, שמדרג אותה במקום האחד לפני האחרון במזרח, המאמן וג'נרל מנג'ר של הניו יורק ניקס, אייזיה תומאס, ממשיך לשחרר הצהרות לעיתונות על ההצלחות העתידיות של קבוצתו. "אני מאמין שיום אחד נזכה באליפות פה", אמר תומאס. "ואני מאמין שחלק מהשחקנים פה יהיו שותפים לכך, ואני מאמין שגם אני אהיה כאן".

למרות שכל הקולות מסביבו קוראים לו להתפטר, והפגנות מחוץ למדיסון סקוור גארדן הפכו למנהג שכיח, תומאס לא מוכן לוותר. "זוהי תקופה שחורה עבורנו, אבל אני יודע שיש אור בקצה המנהרה, ואני מתכוון להמשיך לחפור". אבל סתם אליפות לא מספיק למאמן השנוא. הוא רוצה מסורת: "אני לא רק רוצה לזכות באליפות, אני רוצה להותיר משהו שיעמוד לזמן רב. אני רוצה להותיר מאחורי מורשת". עם השחקנים שהחתים בשנים האחרונות, והחוזים הדרקוניים שלהם, אין ספק שהמורשת שהביא תומאס לקבוצה כבר כאן, והיא הולכת להישאר, לפחות לעוד 3-4 שנים.

האיש שללא ספק אמור להוביל את תומאס והניקס אל הארץ המובטחת, הלא הוא סטפון מארבורי, חזר אל המגרשים לאחר הפוגה של חודש, עקב מותו של אביו. מארבורי החמיץ 10 משחקים, והלילה (בין רביעי לחמישי) הוא כבר היה ברוטציה של הניקס, ואפילו קלע 16 נקודות, בהפסד 107:97 לסקרמנטו קינגס. "אחרי שראיתי את החבר'ה עוברים מה שהם עברו בחודש האחרון, רק רציתי להיות איתם, לנסות לעזור", אמר מארבורי. "אני חושב שאני יכול לעזור, אבל זה ייקח זמן". אם זה מנחם את מארבורי, יש לו עוד לא מעט משחקים להפסיד עם קבוצתו.

ארטסט ייעדר כחודש

קבוצה שכבר מזמן שכחה מתקוות האליפות שלה היא הסקרמנטו קינגס, שמתחילת העונה סובלת ממכת פציעות קשה הכוללת את קווין מרטין המצויין, ואת מייק ביבי שלא שיחק אפילו משחק אחד העונה. אתמול (רביעי) קיבלו בסקרמנטו עוד חדשות רעות: רון ארטסט, שעבר ניתוח במרפק שלו, יחמיץ ככל הנראה בין שלושה לארבעה שבועות של משחק. הפציעה באה בזמן רע לקינגס, שעומדים על מאזן 18:12 ועדיין מנסים לתפוס מקום בשמינייה הראשונה של המערב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully