וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסולין ייצא להתרשמות במכלן

3.1.2008 / 14:46

חלוץ הפועל ת"א יגיע לקבוצתו לשעבר של אוחנה ל-4-5 ימים. אבוקסיס: "לא נראה שאחזור לשחק". צמד הבולגרים ינחת בחמישי ויעבור בדיקות רפואיות

אחרי עומר גולן, ברק יצחקי, אליניב ברדה, סלים טועמה וגילי ורמוט צפוי השוק הישראלי בבלגיה להתרחב. כנראה שיכולתו של ליאור אסולין מתחילת השנה לא נעלמה מעיניהם של הסקאוטים הבלגים המהוללים. הפועל תל אביב קיבלה היום (חמישי) הצעה רשמית מקבוצת מכלן הבלגית, המבקשת מחלוץ הקבוצה להגיע להתרשמות של ארבעה עד חמישה ימים. אסולין הסורר ייצא מחר לבלגיה ובמידה וירשים את הצוות המקצועי של המועדון הבלגי, בו כיכב בעבר אלי אוחנה, יחתום לשנתיים וחצי.

בהפועל תל אביב לא יצטערו על עזיבתו של החלוץ, שרשם במהלך העונה שלל תקריות שלוו בהחמצות וביכולת חלשה על הדשא. הצוות המקצועי, בראשותו של אלי גוטמן, דרשו את עזיבתו של החלוץ. במהלך השבועות האחרונים הציעה מכבי נתניה לאסולין להצטרף לקבוצה, אך גם אם אסולין לא יצלח את משוכת המבחנים הבלגיים, כנראה שלא יגיע לקבוצה של ראובן עטר, בגלל מחלוקת במשא ומתן בין שני המועדונים.

קבוצתו העכשווית של אסולין מתכוננת למשחק נגד בני יהודה בשבת (17:00, בלומפילד). צמד הזרים הבולגרים, אלין טופזאקוב ודמיטר טלקייסקי, שסיכמו עקרונית בקבוצה, נחתו ביום חמישי בערב, ואילו מחר בבוקר יעברו בדיקות רפואיות. אם יצלחו אותן ישתתפו באימון הבוקר של הקבוצה. כבר עתה נודע כי חריסטו יובוב, חלוץ בולגרי נוסף שהיה מועמד לקבוצה, חתם לבסוף בקבוצת אריס לימאסול הקפריסאית, שמדורגת במקום האחרון בליגה המקומית. חדשה נוספת מקפריסין היא אי התייצבותו של לוסיאנו דה ברונו בחזרה מחופשת החג אל אימוניה של קבוצתו, א.א.ל לימאסול. בקבוצה, לשעבר זו של אלי גוטמן, ציפו לחזרתו היום של הקשר הארגנטינאי מחופשה בארגנטינה, אך זה טרם קרה. בהפועל תל אביב ודאי יתעניינו לדעת זאת.

הסיפור שהסעיר את הפועל תל אביב היום הוא נושא חזרתו של יוסי אבוקסיס, עוזר המאמן, יש להזכיר, על הדשא. אחרי שאתמול סיפר אבוקסיס כי "כרגע הוא מתלבט", היום, בראיון לגל"צ, נשמע הקשר האדום לשעבר הרבה יותר מיושב: "זה משהו שנאמר בחצי צחוק. אני לא רוצה ולא נראה לי שאחזור לשחק. זה משהו שנאמר ביני לבין אלי מאז שהוא הגיע ולאט לאט, אחרי שעשיתי אימון או שניים, החלו העיתונאים לכתוב כל מיני דברים. היום בעידן האינטרנט כל שיחה תופסת כותרות. אני מאמין שעדיף לכולנו להתעסק במשחק נגד בני יהודה בשבת".

כשנשאל אם המצב כה נואש בקבוצה שנדרשת חזרתו למשחק אמר: "אף אחד לא נואש. הקבוצה שלנו תהיה טובה ולאט לאט אנחנו רואים את ההתקדמות. כל העבודה של השבועות האחרונים גורמת לנו להיראות יותר טוב באימונים. המצב אמנם לא טוב, אבל לא נואש. עם הבולגרים ובלעדיהם, אנחנו צריכים לבוא לבלומפילד בשבת, ביחד עם האוהדים שלנו, ולנצח סוף סוף בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully