וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר כהן: "אנלקה סיפר לי שצ'לסי הזמינה אותו להיבדק"

3.1.2008 / 13:18

תמיר כהן נהנה מחוויות ראשונות בבולטון. בינתיים הספיק לאכול ארוחת בוקר עם דיוף, לפגוש את האירני הגבר ולא לפחד מישיבה על הספסל

תמיר כהן נמצא ימים ספורים בלבד בבולטון, אבל בינתיים כבר הספיק להתרשם ולחוות חוויות ראשונות בקריירה החדשה שלו. כהן התראיין היום לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל וסיפר: "המתקן עצמו מדהים. יש מגרש אימון אחד לקבוצת הבוגרים, אחד לאקדמיה ואחד למילואים. אני מקווה מאוד שעם השנים זה יהיה ככה גם בארץ".

כהן הוסיף שהוא איינו מפחד מהתחרות על דקות משחק ואמר: "אני מקווה שברגע שהניירת תעבור ואני אהיה זמין למאמן, הוא יכלול אותי בתכניות שלי. אני לא מםפחד מישיבה על הספסל וזה לא מרתיע אותי. השאיפה שלי תמיד תהיה תמיד לשחק ולהתקדם, אבל אני בחיים לא אתייאש. זה תלוי בי. אם אני אהיה מספיק טוב אני אשחק ואם לא - אני אצטרך להוכיח שמגיע לי".

על מאמנו החדש, גארי מגסון, אמר: "הוא בחור מאוד נחמד, נעים הליכות ומאוד מצחיק. הוא הראה לנו את כל המועדון, מה יש להם ומה הם רוצים לעשות". על פגישותיו עם חבריו החדשים לקבוצה סיפר: "כבר הספקתי לאכול ארוחת בוקר עם אל חאדג'י דיוף ולדבר עם ניקולס אנלקה. הוא סיפר לי שהזמינו אותו לבדיקות רפואיות בצ'לסי. השחקן הראשון שדיברתי איתו היה האירני (אנדרניק טימוריאן) ואפילו לא ידעתי. דיברתי עם טל בן חיים לפני שבוע והוא אמר לי שהוא אחלה גבר. אני לא מפחד מההתאקלמות ואני בטוח שאני אסתדר".

.

  • עוד באותו נושא:
  • תמיר כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully