וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליקס אובוקה: "אני לא בטוח שפ"ת רוצה אותי"

3.1.2008 / 16:58

הקשר הניגרי כועס ויצר קשר עם ראשי המועדון: "איחרתי כי אחותי חלתה". אמר למקורביו כי הקבוצה הבטיחה לשדרג את חוזהו ולא קיימה ולכן יעזוב

"אני לא בטוח שמכבי פתח תקוה רוצה אותי. אשב איתם ואבהיר את הנקודה הזאת. אני רוצה להישאר בקבוצה, אבל לא בטוח שזה מה שההנהלה רוצה". כך אמר הבוקר קשר מכבי פתח תקוה, פליקס אובוקה, שלאחר ימים שלמים של חוסר וודאות לגבי מקום הימצאו, נחת הבוקר בישראל. כזכור, הקשר הניגרי היה אמור לנחות בארץ בסוף השבוע, בין חמישי לשבת, אבל עד אתמול לא יצר קשר עם ראשי הקבוצה ולא הגיע לארץ. הערב, לפני האימון, צפוי אובוקה להגיע למגרש ולשוחח עם ראשי המועדון שקיבלו החלטה שלא לכלול אותו בסגל לקראת המשחק מול מכבי חיפה. יחד עם זאת ולמרות דבריו, השחקן אמר למקורביו כי הוא שוקל לעזוב את הקבוצה, מכיוון שלטענתו הקבוצה הבטיחה שתשדרג את חוזהו בספטמבר ולא קיימה. הדבר עשוי להסביר את הציטוט של אובוקה שטוען כי ייתכן והקבוצה לא מספיק רוצה אותו.

לאחר פרסום הידיעה אתמול, אובוקה יצר קשר עם ראשי הקבוצה ואמר להם: "אחותי הייתה חולה מאוד, לא יכולתי לעזוב אותה". בקבוצה אמרו: "כל פעם תירוץ אחר. יכול להיות שהשכנה שלו חלתה, איך אפשר לברר את זה?". אובוקה צפוי כעת לעמוד לדין בעקבות איחורו.

גם הקשר הניגרי, בלסינג קאקו, הגיע באיחור ונחת ביום שלישי ולא בסוף השבוע. קאקו התאמן כרגיל ועד כה לא עמד בפני וועדת משמעת. אתמול, כזכור, הביעו במועדון כעס על השניים. "נמאס כבר מהמנטליות הדפוקה של השחקנים האלה. פעם אחת אובוקה איחר בשבוע מאליפות אפריקה. לפני חודש וחצי, קאקו הגיע שבוע וחצי אחרי הזמן. הם מקבלים את התנאים הכי טובים, אבל לא מראים שאכפת להם. איפה נשמע דבר כזה, שחוזרים מחופשה שלושה ימים לפני משחק צמרת כל כך חשוב". אובוקה, שפתח את המכשיר הנייד שלו, ענה בזעם: "אני לא בישראל וזה לא עניינכם מתי אני חוזר", וניתק את מכשיר הטלפון. הערב, כאמור, תתקבל ההחלטה בעקבת הפרשה המביכה.

עדכון אחרון: 3.1.08, 17:27

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully