וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר מוותר על איזימורה

מאמן מכבי נתניה החליט לא להחתים את הקשר, לאחר שלא צלח את הבדיקות הרפואיות. ג'ורג' בה שוחרר. יאמר הפתיע את עטר

הערב (חמישי) החליטה מכבי נתניה לוותר באופן סופי על שירותיו של הקשר שינדו איזימורה הגנאי, זאת בשל הבעיות הרפואיות שהתגלו אצלו בבדיקות שעבר ביומיים האחרונים. עטר רצה מאוד את השחקן לאחר שבחן אותו במחנה האימונים באילת והתרשם מיכולתו. איזימורה היה אמור לתפוס את מקומו של תמיר כהן, אבל כעת ייאלץ עטר לחפש חלופה אחרת. "חבל, רציתי אותו מאוד. הוא הרשים במחנה האימונים, אבל לא ניקח שום סיכון", אמר עטר.

מי שעוד לא יספק את שיורתיו לקבוצה הוא החלוץ ג'ורג' בה, ששוחרר הבוקר מהקבוצה, שהגיעה עמו להבנות על פיצוי כספי עבור שחרורו מהקבוצה. בה מחזיק בחוזה חתום בנתניה עד תום העונה הנוכחית, אולם לדברי גורמים בצוות המקצועי, השחקן מרבה להיפצע ואינו מראה נכונות רצינית לטפל בעצמו. לא אחת התבקש השחקן לערוך טיפולים שונים והנהן בראשו בהסכמה. מאוחר יותר התברר כי לא ביצע את מה שהתבקש. החלוץ אף "הבריז" מספר פעמים לטיפולים שהיה אמור לקבל, דבר שהכעיס מאוד את ראובן עטר ואנשי צוותו. בנתניה אף הבינו כי זמן ההחלמה הצפוי לבה, שסובל מקרע ברצועה, הוא שבעה שבועות. בשל כך החליט עטר לא לקחת הימור מיותר ולשחררו כעת, כשנותר לו זמן רב באופן יחסי למצוא חלוץ זר.

על פי הידוע, עטר קיבל הצעות ממספר סוכנים בארץ ובימים הקרובים צפויים לנחות חלוצים מסנגל ומגאנה ולהיבחן בקבוצה. הקשר הפורטוגלי סנצ'ז מנואל, המכונה "פומה", שממשיך להיבחן בקבוצה ומותיר "רושם לא רע בכלל", כדברי גורם בצוות המקצועי, ימשיך להיבחן ולאחר ההחלטה לשחרר את איזימורה יעלו סיכוייו לחתום.

החלוץ איתי שכטר, שעזב את האימון אתמול בשל עייפות מצטברת יערוך היום אימון מלא ויפתח במשחק מול סכנין בשבת. דלה ימפולסקי ואוקוצ'ה צפויים להצטרף אליו בחוד. אמייה טגה, שנעדר מאימוני הקבוצה מזה חודשיים, החל באימוני ריצה ובצוות הרפואי של המועדון מדברים בזהירות על כך שבעוד חודש טגה יעמוד לרשותה של מכבי נתניה. בקבוצה מחכים לתשובתה של בית"ר ירושלים בנוגע למילובאן מירוסביץ'.

הבעלים דניאל יאמר וחבר ההנהלה קובי בלדב הפתיעו את המאמן ראובן עטר, שחגג אתמול יום הולדת, כשהגיעו לאימון. יאמר בירך אותו והעניק לו מתנה מיוחדת: טיול זוגי ליפן. יאמר הבטיח לשחקנים באותה הזדמנות שבמידה וישיגו ניצחון על בני סכנין במחזור הקרוב, יזכו לבונוס מיוחד. כזכור, קיבלו השחקנים בונוסים לאחר הניצחונות על מכבי והפועל תל אביב.

עדכון ראשון 10:46 3/1
עדכון אחרון 23:00 3/1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully