וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכללות: הפיאסטה של ווסט וי, בלי פוקס

תומר ספירשטיין ורן לטוביץ'

3.1.2008 / 9:23

השיכור יצא לאפטר והצטרף למסטול, כדי לראות את המאונטנירס מנצחים את אוקלהומה. רק חבל שמה שהוא ראה ב"FOX" זה קריקט

איזה כיף זה סוף כל סוף לצאת לאפטר, להגיע הביתה ולראות את הפיאסטה בול. רגע, מה זה? למה יש לו מחבט בייסבול שנראה כאילו מכבש עבר עליו? למה יש להם כובעים מצחיקים? מה, הם פקחים של העירייה? מה זה שלושת המקלות האלה? איפה האנד-זון שלי? למה לעזאזל הוא רץ בין שתי הנקודות האלה? ומי לעזאזל קבע ששלושה ימים זה לא זמן מספיק למשחק? איך יושבים לראות דבר כזה? עם פוך? מה אוכלים הצופים במגרש? את עצמם? מה שזה לא יהיה – זה ברוטב קארי. רגע, הם לא אמורים להיות באבל? אה, זה לא הם? וממה ההבדל בין פקיסטני להודי?

טוב, נלך לאינטרנט וננסה לראות משחק בלי להרוס את העיניים. איזה מזל שעשינו את חבילת הספורט. חבל שלא נשארתי שם בדיונה. אין ספק שעונת הבולים הזו הוכיחה לנו בינתיים דבר מרכזי אחד – קולג' פוטבול לא רואים בפוקס, בטח לא כשההודים משחקים. מצד שני, שכחנו שבמשך כל העונה הם שידרו לנו משחקים מה-ACC, ככה שכנראה פוטבול מכללות טוב הם לא אוהבים שם יותר מדי בפוקס. אולי המשחק הזה מסובך מדי בשבילם, אבל מצד שני – שמישהו יסביר לנו מה זה לעזאזל קריקט (זה בציניות). אם תהיה פאדיחה שכזו במשחק האליפות (אותו הם אמורים לשדר) זו באמת עילה לפולסה דנורא. אז מה היה לנו הלילה? מה שבטוח – לא שידור. אבל תצוגת תכלית של המאונטנירס הייתה גם הייתה. פיאסטה בול 2008, מתחילים.

פיאסטה בול: ווסט וירג'יניה – אוקלהומה: 28:48

רוב נושאי השיחה מסביב למשחק הזה בחודש האחרון היו בנושא ריץ' רודריגז, מאמנה לשעבר של ווסט וירג'יניה, שעלה על מטוס וטס לו להחליף את לויד קאר במישיגן, שניה אחרי הביזיון במשחק האחרון של העונה, בבית מול פיטסבורג – משחק שהיה אמור להיות פשוט על הנייר, ולהוביל אותם למשחק האליפות ביום שני. כנראה שזה בדיוק מה שהייתה צריכה הקבוצה ההמומה הזאת, כי ווסט וירג'יניה נראתה כמו קבוצה עם רצח בעיניים כבר מההתחלה. זה התחיל קודם כל בהגנה, שאמנם נעלמה מעיני הצופה הממוצע בגלל הדגש ששמים על סלייטון ו-וייט (ובגלל הקריקט), אבל סם בראדפורד בוודאי שיזכור אותה טוב.

המאונטנירס קפצו ליתרון 0:6 ברבע הראשון משתי בעיטות שדה, אבל נאלצו לראות את הרץ האחורי הכוכב שלהם – סטיב סלייטון – נפצע ויורד לשוליים כבר אחרי מספר דקות. אין סלייטון? אין בעיה. יש את נואל דיוויין. דיוויין סיים עם 105 יארד על הקרקע ב-12 נשיאות ושני ט"ד. אם זה לא היה מספיק – הפולבק אואן שמידט העלה אותם ליתרון 3:13 באמצע הרבע השני, כשרץ ל-57 יארד וטאץ', ועוד מסירה של פט וייט לדריוס ריינוד הורידה את הקבוצות למחצית ביתרון 6:20 למאונטנירס.

הסונרס, שחזרו בשנה שעברה מפיגור 18 בפיאסטה בול המפורסם (והמעולה) מול בויזי, עלו עם תחושת שליחות למחצית השנייה, כשטאץ' של כריס בראון מצמצם את התוצאה ומעמיד אותה על 20:15, שש דקות לסיום הרבע השלישי. כאן הגיעה סדרה של החלטות מוזרות של מאמן אוקלהומה – בוב סטופס. בהתחלה הוא החליט ללכת על המרה לשתיים שלא צלחה, ומיד לאחר מכן בחר לנסות און-סייד קיק שלא עבר את 10 היארד הדרושים, והמאונטנירס נשארו עם מגרש קצר לעבור. עוד פעם נואל דיוויין – טאצ'דאון ל-17 יארד, ודריוס ריינוד עוד הוסיף אחד בסוף הרבע עם ריצה ל-30 יארד. 34-15 סוף הרבע השלישי. אם לא היו אלו הסונרס, היינו אומרים שהמשחק גמור.

בראדפורד וצ'ייני (לא דיק) שוב הראו סימנים של חזרה בתחילת הרביעי, אבל פט וייט, בהשלמה לטיטו גונזאלס ל-79 יארד סגרה את המשחק עם יתרון 21:41, שממנו כבר לא היה אפשר לחזור. זה היה ההפסד הרביעי ברציפות בבול BCS לסונרס, מה שכמובן משמח מאוד את רן, אחרי שלא רק שהפסידו בשתי הפיאסטות האחרונות, הם גם הפסידו באורנג' בול ושוגר בול בשנים 2004-5. המאונטנירס ערמו 524 טוטאל יארדים על הסונרס, שיא פיאסטה בול, והמאמן המחליף ביל סטיוארט יכול לרשום לעצמו 1 מ-1 בבולים, השאלה היא אם יתנו לו צ'אנס לאחד נוסף בשנה הבאה – שאלה קצת מעניינת, בהתחשב בכך שידידינו משכבר הימים ניק סייבן הודיע הבוקר שהוא אינו פוסל שיחות עם ווסט וירג'יניה. קצת סטטיסטיקה.

פט וייט היה - כרגיל – הכוכב של המאונטנירס עם 176 יארד באוויר ב-10 מ-19, שני ט"ד וחשוב חשוב – ללא איבוד. הוא גם הוסיף לעצמו 150 יארד על הקרקע ב-20 נשיאות ובלי פאמבל. בצד המפסיד, בראדפור סיים עם 245 יארד באוויר ב-22 מ-34, שני ט"ד ואיבוד (האיבוד היה באנד-זון, דרך אגב), צ'ייני תפס ארבעה ל-129 יארד וטאץ'. זהו הבול BCS השלישי ברציפות שאינו צמוד, מישהו צייץ פלייאוף? בואו נקווה שהאורנג' בול היום בין קנזס לוירג'יניה טק יהיה יותר קרוב. מצד שני, הוא לא משודר, אז בואו לא נבקש יותר מדי.

האח, הידד, שוב קריקט

אז כאמור, הלילה בסביבות השעה שלוש, ייפגשו באורנג' בול הקבוצה המפתיעה של העונה – קנזס, והקבוצה שאמריקה אוהבת לאהוב – וירג'יניה טק. לדעתנו המשחק בעל פוטנציאל להיות המלהיב ביותר. אז תומר חוזר למילואים, רן חוזר לחפש משחקים באינטרנט, ופוקס ספורט חוזרים לשדר קריקט. קריקט, לעזאזל, קריקט. מה אנחנו, הודים?

מצטערים אם פגענו בקהילות ההודים והפקיסטנים בארץ, אבל בינינו – יש מישהו מביניכם שקם לראות את המשחק הזה? לא נראה לי, וזה כולל את המנקה שלנו, רונדוסו. אה, היא לא משם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully