וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראתם ליגה שלישית?

2.1.2008 / 20:47

אליקנטה משכה את ריאל מדריד 90 דקות עד שהפסידה 2:1, אקוייאנו סחטה תיקו 2:2 מברצלונה, והראו שגם בליגה השלישית יודעים לשחק

בספרד חזרו לשחק כדורגל הערב (רביעי) לאחר פגרת חג המולד עם גביע המלך, שהיה אמור להיות פשוט בעבור רוב הקבוצות מהליגה הראשונה, שפגשו יריבות חלשות. אלא שהאנדרדוגיות נלחמו על כל כדור, ועשו לא מעט כאבי ראש, כשבמוקד עמדו שתי קבוצות, אליקנטה ואקוייאנו מהליגה השלישית. אקוייאנו סחטה תיקו 2:2 בנואו קאמפ, ואליקנטה כמעט והדהימה את ריאל מדריד, אך נכנעה לשער בדקה ה-90 של גוטי והפסידה 2:1. גם סביליה התקשתה, אבל חזרה מפיגור 3:2 בדקות האחרונות בדרך ל-3:4 על דניה. אספניול ניצחה 1:2 בהארכה את לה קורוניה.

ברצלונה - אקוייאנו 2:2

את משחק הליגה האחרון שלהם הם סיימו עם הפסד צורב 1:0 לריאל מדריד, את פגרת חג המולד הם העבירו בעיקר בספקולציות על עתידו של רונאלדיניו וחיזור אחרי כמה מהשחקנים החמים באירופה, והערב ברצלונה היתה אמורה לשייט. הקאטלונים שניצחו 0:3 במשחק הראשון, עלו ליתרון כבר אחרי דקה וחצי, לאחר שסנטיאגו אזקיירו קיבל כדור מדקו, והכניע את השוער כדי להעלות את ברצלונה ל-0:1.

אזקיירו כנראה מאוד חיכה למשחק הזה, כי לא עברו שמונה דקות, והוא כבש בפעם השניה, וברצלונה כבר ביתרון 0:2 אחרי 10 דקות בלבד. אלא שאקוייאנו לא הרימה ידיים, והצליחה לצמק בדקה ה-69 לאחר שפרונה כבש בפנדל. האורחים התגוננו עד לסיום, ובדקה ה-90 מצאה את השיוויון, כשקרלוס ארנאו כבש, ורשם תוצאה נאה לזכותם של האורחים, ועוד בנואו קאמפ. 2:5 לזכותה של ברצלונה בסיכום הכללי.

ריאל מדריד - אליקנטה 1:2

הקבוצה מהליגה השלישית הפתיעה את מוליכת הטבלה במשחק הראשון כשסחטה תיקו 1:1, וגם בתחילת המשחק הערב היא הבהירה לריאל שהחיים לא הולכים להיות קלים. אריאן רובן שבר את הבצורת כשכבש בדקה ה-31, אבל בורחה הדהים את הקהל בסנטיאגו ברנבאו בדקה ה-63 כשהשווה את התוצאה. הקבוצה הקטנה המשיכה להילחם על חייה והגיעה עד לדקה ה-90, אך שם נגמר מזלה, גוטי כבש, וחסך מריאל מדריד מבוכה לא קטנה, בדרך ל-16 האחרונות.

התקף לב בסביליה

סביליה - דניה 3:4

עוד ענקית שסבלה מאוד מגמדה שבאה והטרידה אותה היתה סביליה, שחשבה שהתיקו 1:1 שרשמה במשחק הראשון היה מקרי לגמרי, ובבית זה יהיה סיפור אחר. לואיס פביאנו כבש בדקה ה-15, פדריקו פציו העלה ל-0:2 בדקה ה-26, וסביליה שייטה אל השלב הבא. אלא שאז התעוררה דניה, חוזה ג'יימי צימק בדקה ה-52, גרגורי השווה בדקה ה-74, ושמונה דקות לסיום מיגה הדהים את הקהל בסביליה כשקבע 2:3 לזכות האורחים. ארנסטו צ'בנטון השווה ל-3:3 בדקה ה-88, אבל זה לא היה מספיק לסביליה בגלל שערי חוץ. למזלה היה לה את פרדריק קאנוטה שכבש בפנדל בדקה האחרונה, והעלה אותה בשיניים לשלב הבא.

חטאפה - בורחוס 1:4

חטאפה שעשתה את מרבית העבודה במשחק הראשון לאחר שניצחה בחוץ, הגיעה ללא לחץ, ומול הקהל הביתי הביסה את הקבוצה הקטנה ללא קושי. איקצ'וקו אוצ'ה העלה את המארחים ליתרון בדקה ה-39, רובן דה לה רד הכפיל את התוצאה בדקה ה-48 לפני שאוצ'ה כבש את השני שלו, שבע דקות במחצית השניה. בורחוס קיבלה פנדל בדקה ה-54 ונאצ'ו גארידו החזיר קצת כבוד לאורחים, לפני שג'יימי ג'בילן סגר את מבול השערים בדקה ה-83. 1:5 לחטאפה בסיכום הכללי.

ויאריאל - לאס פלאמס 1:2

המארחים הגיעו למשחק לאחר שניצחו 2:4 במשחק הראשון, ולמעשה הבטיחו את עלייתם. סוארז עוד גרם לאוהדי ויאריאל להחסיר פעימה כשהעלה את לאס פלאמס ליתרון בדקה ה-11, אבל ג'וזפה רוסי בדקה ה-69, וגיז'רמו פרנקו בדקה ה-90 הפכו את התוצאה, וקבעו 3:6 בסיכום שני המשחקים.

אתלטיק בילבאו - הרקולס 0:2

הרקולס משכו את בילבאו במשחק הראשון, שהסתיים ללא שערים, והיה נראה שגורל המשחק הזה יהיה זהה, אך אז הגיע דויד לופז בדקה ה-72. לופז כבש לזכותה של בילבאו, אריץ אדוריז כבש בדקה ה-89, ומנע מהם הגעה להארכה, וקירב אותם למפגש עם מלך ספרד.

ולנסיה - ריאל אוניון 0:2

ולנסיה, שלא פתחה טוב את הליגה העונה, קיוותה לשנה מוצלחת יותר ב-2008. אמנם הערב זה לא היה המבחן הטוב ביותר, אבל מה יותר טוב מלהתחיל עם ניצחון? המארחים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, ולא התקשו יתר על המידה במשחק השני. ניקולה זיגיץ' העלה את ולנסיה ליתרון כשכבש בדקה ה-65. חואקין סאנצ'ז הבטיח את הניצחון בדקה ה-77 כשהעלה את המארחים ל-0:2.

סאנטנדר - מלאגה 0:2

שתי הקבוצות נאבקו במשחק הקודם אך לא הצליחו להבקיע וסיימו בתיקו 0:0, אך הערב סאנטנדר הגיעה ממוקדת, עלתה ליתרון בדקה ה-13 מרגליו של איבן בולאדו. סנטיאגו קאפינטרו הכפיל את התוצאה בדקה ה-25, וסאנטנדר שמרה על היתרון לאורך כל המשחק, בדרך לשלב הבא בגביע.

הדרמה נמשכת גם בליגה הראשונה

מאיורקה - אוסאסונה 0:3

באחד המשחקים הנדירים במחזור המשחקים הזה, נפגשו שתי קבוצות, שבאופן מדהים שתיהן משחקות בליגה הראשונה. אבל, בדיוק כמו שאר המשחקים גם זה היה מותח במיוחד, לאחר שאוסאסונה ניצחה את המשחק הראשון 0:2. חואן אראנגו התחיל את המאבק של מאיורקה עם שער בדקה ה-65, דניאל גונזאלס גויזה קבע 0:2 בדקה ה-70, ודויד נבארו השלים את המהפך עם 0:3, 10 דקות לסיום, והעלה את המארחים לשלב הבא.

לה קורוניה - אספניול 2:1

עוד מאבק בין שתי קבוצות גדולות, הפגיש את לה קורוניה ואספניול, לאחר שבמשחק הראשון סיימו השתיים בתיקו 1:1. לואיס גרסיה העלה את האורחים ליתרון 0:1 בדקה ה-16, שהחזיק עד למחצית השניה, אז השווה סרחיו גונזאלס בדקה ה-60. התוצאה נשארה גם לאחר 90 דקות, והמשחק הלך להארכה. 14 דקות לתוך ההארכה, כבש ראול תמודו לזכות אספניול, קבע 1:2 והעלה אותם שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully