וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטאס וילנה מציגה: דיני שחיטה

3.1.2008 / 23:08

הקבוצה הליטאית הביסה את לה מאן הצרפתית 50:85 ושמרה על מקומה השני בבית ב'. גרשון ואולימפיאקוס גברו על וירטוס 80:91

המחזור העשירי בשלב הבתים ביורוליג יושלם ביום חמישי, כאשר במקביל למשחקה של מכבי תל אביב מול אפס פילזן באיסטנבול, ישוחקו עוד שבעה משחקים ברחבי היבשת.

בבית א', פיני גרשון ואולימפיאקוס הבטיחו כמעט סופית את אחד מחמשת המקומות הראשונים אחרי שניצחו את וירטוס בולוניה בחוץ 80:91. טאו ויטוריה הביסה את האחרונה פרוקום סופוט 74:98 כדי לשמור על מקומה השני וז'לגיריס קובנה המשיכה במסע ההתאוששות שלה לעבר לשלב הבא אחרי שגברה על סיינה 69:75. בבית ב', בו משחקת מכבי תל אביב, ריטאס וילנה הביסה את האחרונה לה מאן 50:85 ושמרה על מקומה השני אחרי מלאגה. אריס סלוניקי ניצחה בחוץ את ציבונה זאגרב 76:83 והבטיחה כמעט סופית את עלייתה לשלב הבא. בבית ג', ריאל מדריד תנסה שמרה על מקומה בצמרת אחרי שהביסה בביתה את באמברג 57:93.

בית א'

וירטוס בולוניה - אולימפיאקוס 91:80

עבור המארחים האיטלקים זו הייתה אולי ההזדמנות האחרונה לנסות ולהציל את העונה האירופית, אבל זה לא ממש עניין את קבוצתו של פיני גרשון, שמריח הרבה צרות בקרב על מיקום בצמרת הבית. היוונים פתחו למעשה יתרון דו ספרתי כבר בסיום המחצית הראשונה, וזה היה יותר מדי עבור המארחים מבולוניה.

לין גריר הצטיין אצל האדומים עם 23 נקודות, 6 אסיסטים ו-5 ריבאונדים. קינטל וודס הוסיף 17 ומארק ג'קסון סיים עם 16 ו-10 ריבאונדים. דווריק ספנסר הוביל את קלעי וירטוס בולוניה עם 17 נקודות.


טאו ויטוריה - פרוקום סופוט 74:98

קבוצתו של נוון ספאחיה המשיכה במומנטום של לפני הפגרה, ושמרה על מקומה השני בבית כשהיא עולה למאזן 3-7. איגור ראקושביץ' חזר מפציעה ומול הקבוצה החלשה ביותר בבית, זה פשוט היה קל מדי עבור הבאסקים לאורך כל הדרך.

וויל מקדונלד קלע 19 לטאו ויטוריה, גבריאל מונקה ואיגור ראקושביץ' הוסיפו 16 כל אחד וזוראן פלאניניץ' סיים עם 15. קשישטוף רוז'צ'יק ותומאס ואן דן שפיגל קלעו 11 כל אחד לפולנים.



ז'לגיריס קובנה - סיינה 69:75

אלופת ליטא המשיכה במסע ההתאוששות שלה והשיגה ניצחון רביעי ברציפות ביורוליג, כדי להשתוות במספר הנקודות לאלופת איטליה. השלב הבא ביורוליג נראה קרוב מתמיד עבור הליטאים, שניצלו את היעדרותו של רימאס קאוקינאס, הליטאי של סיינה.

מרקו פופוביץ' הוביל את קלעי ז'ליריס עם 15 נקודות, פאוליוס יאנקונאס הוסיף 13, גוראן יוראק ואורליוס ז'וקאוסקאס הוסיפו 10 כל אחד. סיינה סבלה מיום נוראי באחוזים וה-2, בהם לקה גם טרל מקינטייר, שהוביל אותם עם 19 נקודות. ולאדו אילייבסקי הוסיף 11 ובנג'מין אזה סיים עם 10 ו-11 ריבאונדים.

בית ב'

ריטאס וילנה - לה מאן 50:85

הליטאים רשמו ערב נוסף שבו הם הוכיחו כי הם נמנים בין הקבוצות המובילות ביבשת, ולא ממש התחשבו בקבוצה החלשה ביורוליג, שעדיין לא ניצחה העונה. בזכות הניצחון, ריטאס שמרה על מקומה השני והשתוותה בכמות הנקודות למוליכה מלאגה.

מאט נילסן האוסטרלי הוביל את קלעי ריטאס עם 20 נקודות, מריונאס פטראויצ'יוס סיים עם 14 ו-7 ריבאונדים, צ'אק איידסון ומינדאוגאס לוקאוסקיס הוסיפו 11 כל אחד. רביב לימונד שיחק כמעט 31 דקות במדי לה מאן והוביל את קלעיה עם 11 נקודות באחוזים חלשים (4 מ-14 מהשדה), פיל ריצ'י הוסיף 10 נקודות.

ציבונה זאגרב - אריס סלוניקי 83:76

מאמנה החדש של ציבונה איבן סונארה לא ממש הצליח בהופעת הבכורה שלו, למרות שהקבוצה שלו נתנה פייט צמוד ליוונים לאורך כל המשחק. אריס התקרבה מאוד לשלב הבא בזכות הניצחון, שלמעשה משרת גם את מכבי תל אביב, מאחר והמקום השישי הולך ומתרחק מהקבוצות שנמצאות כרגע בצמרת הבית.

ג'רמיה מאסי הוביל את קלעי אריס עם 20 נקודות (8 מ-12 ל-2) ו-7 ריבאונדים, דימיטריוס צלדאריס הוסיף 18. כריס וורן קלע 29 נקודות לציבונה, לארי איוסו הוסיף 23.

בית ג'

ריאל מדריד - באמברג 57:93

מארחת הפיינל פור לא נתקלה בבעיות מיוחדות מול הגרמנים, שככל הנראה לא יגיעו לשלב הבא וגם אקס הפועל ירושלים קימאני פרינד לא ממש עזר להם.

לואיס בולוק הצטיין בריאל מדריד עם 20 נקודות ו-5 חטיפות. אקסל הארוול הבלגי הוסיף 19 ואלכס מומברו הוסיף 16. דארן פן קלע 17 לבאמברג, פרדראג סופוט הוסיף 13.



לוטומטיקה רומא - פנרבחצ'ה/אולקר 84:63

יסמין רפשה והאיטלקים עוד פינטזו על השלב הבא לפני המשחק הזה, אלא שאחרי הניצחון המשכנע של וויל סולומון וחבריו, נראה שגם הם יצטרפו לרשימת הקבוצות האיטלקיות המאכזבות, שלא יגיעו לשלב הבא בירווליג. פנרחבצ'ה-אולקר לעומת זאת, עם רגל וחצי בפנים.

וויל סולומון סגר משחק ענק במדי הטורקים עם 19 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אוגוז סאבאס הוסיף 15 ואומר אונאן סיים עם 14. גרגור פוצ'קה קלע 15 והוריד 9 ריבאונדים לרומאים, דייויד הוקינס הוסיף 13.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully