וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביל גונזאלס חתם בהפועל כפר סבא

2.1.2008 / 17:01

החלוץ הקוסטה ריקני בן ה-28 מצטרף לסגל של אוחנה ויוכל ככל הנראה לשחק מול מכבי ת"א. לואיס מרין: "הוא אחד הטובים בקוסטה ריקה"

החלוץ הקוסטה ריקני, ביל גונזאלס, חתם היום בצהריים (רביעי) על חוזה בהפועל כפר סבא. גונזאלס, 28, שיחק בשלוש השנים האחרונות בקבוצת פרז זלאדון, והבקיע שישה שערים בעונה, למרות שברוב המשחקים עלה מהספסל. כעת הוא ינסה את מזלו בקבוצתו החדשה, כאשר בתום העונה תיבחן האפשרות להאריך את חוזהו. החלוץ החליף את יוליוס אגבור הקמרוני, שחתם באחי נצרת . גונזאלס יעבור מחר בבקרת התקציבים ויכלל בסגל לקראת המשחק מול מכבי תל אביב בשבת.

"גונזאלס חלוץ טוב, אחד השחקנים הטובים בקוסטה ריקה", סיפר בלם מכבי נתניה, לואיס מרין, ששמר עליו בעבר בליגה המקומית. "ביל יכול לשחק כקשר וכחלוץ מטרה. הוא יודע להבקיע, שחקן מהיר מאוד שקשה לשמור עליו". השניים שוחחו שלשום בטלפון. מרין אמר על כך: "התעניינתי בשלומו ואיחלתי לו שיחתום בקבוצה. אני מכיר אותו טוב ומחכה בכיליון עיניים לשמור עליו במפגש הבא בין הקבוצות".


החלוץ סמואל יבואה עמד היום לדין משמעתי בעקבות איחורו לארץ. כזכור, החלוץ טען כי איחר בעקבות הולדת בנו והכחיש מגעים עם קבוצות אחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully