וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין זועמים על ג'ון קולמה

יצחק סולומון

2.1.2008 / 16:30

הקשר הקולומביאני ממאן להגיע לארץ מחופשת המולדת, ולכשיגיע מאזן גנאים עשוי לקנוס אותו. גורם בסכנין: "איך רק לקולמה יש בעיות?"

בבני סכנין זועמים על הקשר הקולומביאני, ג'ון קולמה, שעדיין לא שב לארץ מביקור המולדת שלו. בשעה שחבריו לקבוצה מזיעים על כר הדשא, ומתכוננים למשחק הליגה בשבת נגד מכבי נתניה, נמצא קולמה מעבר לים, ולאנשי סכנין כמעט אין קשר ישיר איתו.

כאשר ינחת סוף סוף בארץ, מתכוון היו"ר, מאזן גנאים, לזמן אותו לשיחה קשה, בה יבקש הסברים על ההיעדרות של השחקן. לא מן הנמנע כי קולמה אף יספוג קנס כספי אם לא יספק הסברים מניחים את הדעת.

בסכנין אפילו לא מצליחים להבין מה הסיבה האמיתית שגורמת להיעדרות הממושכת של הכדורגלן. "בהתחלה הוא התקשר וסיפר שהילד שלו חלה ולכן יתעכב מספר ימים", מספרים בסכנין. היום סיפרו סוכניו של השחקן כי הוא נתקל בבעיות בירוקרטיות שמונעות מבתו להיכנס לארץ. גורם בסכנין השתומם: "כל כך הרבה זרים בכדורגל הישראלי נכנסים ויוצאים מהארץ בלי בעיות, ורק לקולמה יש בעיות? זה לא מריח טוב".

גם תאריכי ההגעה שלו לארץ השתנו מספר פעמים. בשעה שחבריו לקבוצה חזרו להתאמן ביום חמישי שעבר, דווח כי קולמה קיבל עוד יומיים חופש וינחת בארץ בשבת. כשלא נחת בשבת, דיברו על חזרה לארץ ביום רביעי (היום), ואילו עכשיו מדברים בסכנין על יום שישי. מה שכמעט ודאי הוא שנגד מכבי נתניה הוא לא ישחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully