וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואידיסובה, שנידר, מאורסמו וסאפינה עלו לרבע הגמר

2.1.2008 / 15:49

לא נרשמו הפתעות ביום השלישי של טורניר גולד קוסט: סאפינה נקלעה לשלוש מערכות ותפגוש את פאר. יתר המדורגות עלו עם ניצחונות קלילים

טורניר גולד קוסט, המהווה הכנה לאליפות אוסטרליה הפתוחה, לא סיפק ביממה האחרונה הפתעות, כאשר הטניסאיות המדורגות ששיחקו העפילו לרבע הגמר. ניקול ואידיסובה הצ'כית, המדורגת 1 בטורניר, לא ספרה את טטיאנה מאלק וניצחה בקלות 4:6, 2:6, רגע לפני שתפגוש את נה לי הסינית שהדיחה אתמול את סיביל באמר.

קרב מעניין נוסף צפוי ברבע הגמר, כאשר פטי שנידר ואמילי מאורסמו ייפגשו. שנידר הפסידה מערכה ראשונה לפרנצ'סקבה שאייבונה 6:2, אך ניצחה 3:6 ו-4:6 עד לניצחון. מאורסמו מצידה ניצחה 3:6 ו-4:6.

דינארה סאפינה שזכתה בתואר בשנה שעברה, תפגוש כאמור את שחר פאר שהשיגה ניצחון על ג'ולי דישי (ראו ידיעה נפרדת). הרוסייה שיחקה טוב מול פלאביה פאנטה, זכתה במערכה הראשונה (4:6), נוצחה בשנייה 2:6 ובמערכה המכרעת היא השיגה את הניצחון עם 4:6 אחרי ששברה פעמיים לעומת פעם אחת של פאנטה. ברבע גמר נוסף ייפגשו ויקטוריה אזרנקה ודומיניקה סיבולקובה הלא מדורגות.

בטורניר אוקלנד ורה זבונרבה, המדורגת ראשונה, דילגה לרבע הגמר עם 2:6, 3:6 על סופיה ארבידסון, ותפגוש את מרינה ארקוביץ'. קטרינה סרבוטניק תפגוש את אבארן רזאיי, לנדזי דבנפורט תתמודד מול שרה אראני, וטמירה פאצ'ק תשחק מול מריה קירילנקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully