וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריקסון רוצה את קראוץ', טבז מתאושש

2.1.2008 / 13:20

מאמנה של מנצ'סטר סיטי רוצה את חלוצה של ליברפול, אך בניטז לא ממהר לשחרר אותו. קרלוס טבז לא שבר את רגלו. פרגוסון יוצא נגד הקהל

סוון גוראן אריקסון, מנג'ר מנצ'סטר סיטי, רוצה להתחזק בחלון ההעברות, והמועמד המועדף הוא פיטר קראוץ' מליברפול. החלוץ, שהיה חביב מאוד על אריקסון כשזה היה מאמן נבחרת אנגליה, הפך השנה לשחקן ספסל בליברפול, עם הגעתם של פרננדו טורס ואנדרי ורונין.

מי שיכולה לטרפד את העיסקה היא ליברפול. זה לא שבניטז לא היה מוכן לוותר על קראוץ', אלא שהמאמן הספרדי רוצה מישהו במקום, וזה לא הולך לקרות לפי ה"מנצ'סטר איוונינג ניוז", שמדווח שבעלי הקבוצה כבר הודיע לבניטז, שאין כסף לרכש בחלון ההעברות.

מה שיכול להציל את העסקה היא ההתעניינות של בניטז בשני הצעירים של הסיטי, מייקל ג'ונסון, שחקן הנבחרת עד גיל 21, ונאדום אונוהה. צעיר אחר של הסיטי שכבר מממש את הפוטנציאל הוא מיקה ריצ'ארדס, מגינה של נבחרת אנגליה, שאמור לחתום בימים הקרובים על חוזה חדש שיעניק לו חמישים אלף ליש"ט לשבוע. נרי קסטיו, חלוצה המקסיקני החדש של הסיטי, לא יוכל לשחק הערב נגד ניוקאסל. הסיטי לא הספיקה לרשום בהתאחדות את חלוצה של שחטיור דוניצק, שהגיע בהשאלה לשנה תמורת שלושה מיליון ליש"ט. מנצ'סטר סיטי מדורגת שביעית בטבלה, ואם תנצח הערב את ניוקאסל, היא תעלה למקום הרביעי.

פציעתו של טבז אינה חמורה

חדשות טובות באולד טראפורד: קרלוס טבז, שנפצע אתמול (שלישי) במשחק הניצחון מול בירמינגהאם, 0:1. החלוץ הארגנטינאי, שכבש את השער היחידי במשחק, נאלץ לרדת מהמגרש בעזרתם של חבריו לקבוצה, לאחר שספג פגיעה חמורה ברגלו הימנית. במנצ'סטר יונייטד היו חששות כבדים שמא הפציעה חמורה, עד כדי שבר, אך מהבדיקות שעבר השחקן היום התברר כי מדובר בפציעה קלה יחסית. "שום דבר לא נשבר", אמר גורם במועדון. "קרלוס פשוט ספג פגיעה בקרסולו".

למרות הניצחון, היו כאלה שלא היו מרוצים לגמרי. קחו לדוגמא את אלכס פרגוסון, שהחליט להפנות אצבע מאשימה אל הקהל האדום. "זה היה הכי חלש ששמעתי את הקהל", אמר המאמן הסקוטי בסיום המשחק. "זה היה כמו הלוויה". פרגוסון הדגיש כי הדברים נאמרו אך ורק כדי לעזור לקבוצה, ולא במטרה לפגוע. "השחקנים צריכים את הקהל, אבל לפעמים האווירה באיצטדיון פשוט לא טובה. אנחנו צריכים דחיפה מהקהל".

המאמן האנרגטי הוא לא הראשון ששולח חיצים לכיוון הקהל השבע באולד טראפורד. בעבר, קפטן הקבוצה, רוי קין הגדיר את הקהל כ"בריגדת סנדוויץ' החסילונים", וטען כי: "הקהל שלנו לא יודע לאיית את המילה 'כדורגל', שלא לדבר על להבין אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully