וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב מתרגלים את הבולגרית

רגב גולדמן

2.1.2008 / 16:21

הקבוצה סיכמה עם דימיטאר טלקייסקי ואלין טופזאקוב, שצפויים לנחות כבר מחר. יוסי אבוקסיס שוקל חזרה למגרשים: ”כרגע אני מתלבט"

הפועל תל אביב ממשיכה בניסיונה להתחזק לקראת החזרה מהפגרה בליגה, והערב (רביעי) סיכמה הקבוצה עם שני הבולגרים שהיו על הכוונת שלה: הקשר דימיטאר טלקייסקי והבלם אלין טופזאקוב. שני השחקנים אמורים לנחות בארץ כבר מחר ולעבור בדיקות רפואיות במועדון, אך ככל הנראה לא ישחקו במשחק מול בני יהודה בשבת. בקבוצה מקווים שגם החלוץ חריסטו יובוב יחתום לאחר ששני חבריו למדינה חתמו. גורם בהפועל תל אביב אמר היום: "נעשה הכל על מנת לחזק את הקבוצה כבר בשבוע הבא".

האם יש סיכוי שנראה שוב את יוסי אבוקסיס רץ בבלומפילד ומחלץ את קבוצתו מהבור העמוק שבו היא נמצאת? כרגע האופציה הזו נראית ריאלית, לאחר שלאחרונה החל אבוקסיס, המשמש כיום כעוזר מאמן, לרוץ יחד עם השחקנים וערך מספר אימונים במטרה לשוב לכושר.

אבוקסיס, שהודיע על פרישה עם כניסתו של גיא לוזון לתפקיד המאמן בתחילת השנה, שוקל להודיע על חזרה למגרשים. הדבר עדיין רחוק ממימוש, אבל האופציה הזאת בהחלט קיימת. לפחות בטווח הארוך, אם הפועל תל אביב לא תתאושש. גורם בהפועל תל אביב אמר היום בנושא: "החזרה של יוסי אבוקסיס תלויה אך ורק בו. אנחנו יותר מנשמח אם הוא יוכל לחזור לשחק באופן פעיל, ואפילו ל-20-25 דקות. כל הקבוצה מהמאמנים עד אחרון השחקנים יודעים מה החשיבות של יוסי בהפועל תל אביב".

אבוקסיס עצמו לא פסל את האפשרות, אך הדגיש כי כרגע חזרה מיידית למגרשים אינה אופציה ריאלית: "דיברתי עם גוטמן בנושא החזרה שלי. כרגע זה עדיין לא ריאלי. אם הייתי יודע שזה מה שיוציא את הקבוצה מהבוץ הייתי עושה את זה, אבל מהלך שכזה דורש ממני שינוי בתפיסה וזה צעד גדול מאוד, משהו שאי אפשר להחליט עליו ביום אחד.

"אני מאוד אוהב את השחקנים והמועדון, ומאוד ארצה לעזור. כרגע אני מתלבט, אני חושב על זה, אבל בטווח הקרוב זה עדיין לא ריאלי. יכול להיות שאולי בהמשך. אני אמשיך להיות חלק פעיל בקבוצה, אבל ייקח לזה עוד זמן ואני כרגע עוד לא יודע. אני שומע סביבי את האוהדים שרוצים שאחזור, אבל צריך לדעת שיש הרבה דברים מעבר לזה".

גוטמן מתלבט בין סרור לנאתכו

הקבוצה ערכה הבוקר (רביעי) אימון לקראת משחק התחתית הגורלי מול בני יהודה בשבת. ההתלבטות העיקרית של המאמן אלי גוטמן בבחירת ההרכב היא בין עידן סרור לביברס נאתכו בקישור, כשבחלקו הראשון של האימון תורגל סרור בהרכב הפותח, ובחלקו השני תורגל נאתכו. ההחלטה הסופית מי מבין השניים יפתח תתקבל רק באימון המסכם ביום שישי. ברוך דגו וראובן עובד צפויים לפתוח אף הם.

וינסנט אניימה הגיע לאימון אך התאמן באופן חלקי בלבד בגלל פציעה בידו. אניימה צפוי להיות כשיר למשחק בשבת, אחריו ימריא למחנה האימונים של נבחרת ניגריה לקראת אליפות אפריקה.

לפני האימון ערך גוטמן אסיפה בה אמר לשחקנים: "זה משחק מאוד חשוב למועדון אני סומך עליכם, אנחנו עובדים קשה ומתאמנים קשה, ואין סיבה שלא נצליח. אנחנו חייבים את זה לקהל שלנו להנהלה שלנו, ולכל האנשים שאכזבנו אותם בזמן האחרון".

בהנהלת הפועל תל אביב מצפים לכ-8,000 צופים בשבת בבלומפילד נגד בני יהודה, ובעקבות כך החליטו להוזיל את מחירי הכרטיסים. כרטיס מבוגר יעמוד על 56 ש"ח לשער 7 ו-28 ש"ח לחייל ונוער.

עדכון ראשון: 2/1/2008 12:04
עדכון אחרון: 2/1/2008 22:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully