וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: דרוש קרדיולוג מומחה

בעיות לב לאיזימורה הגנאי שהיה אמור לחתום בקבוצה והוא לא מורשה להתאמן עם הקבוצה. זנו בונדאה דורש את חוזהו עד תום העונה

הקשר הגנאי, איזימורה, אותו רוצה להחתים ראובן עטר , עבר היום (רביעי) בדיקה נוספת בבית החולים "אסותא", וזאת לאחר שהתגלו אצל השחקן בעיות קרדיולוגיות, ולב מורחב. מחר אמורים מספר מומחים לפענח את הבדיקות, ורק אז תדע מכבי נתניה באם השחקן יוכל לשחק בשורותיה. עד אז בקבוצה לא לוקחים שום סיכון והשחקן לא מורשה להתאמן עם הסגל.

הקשר זנו בונדאה, שאמור היה להגיע הבוקר לפגישה משולשת עם נציגי מכבי נתניה והפועל באר שבע כדי לקדם את עניין העברתו לבירת הנגב, ביטל את הפגישה והודיע לאנשי נתניה: "אני הולך להתאמן איתכם". בפגישה היו אמורים להשתתף ויקו חדד, המנהל המקצועי של הפועל באר שבע, קובי בלדב, חבר הנהלה מטעמה של נתניה, ודדה חדד, סוכנו של השחקן.

בבאר שבע הביעו הבוקר אכזבה גדולה מהחלטתו של השחקן, אולם יחד עם זאת גורם בבאר שבע אומר: "לא ניקח שום שחקן בכוח. אם הוא רוצה, הוא יודע שהמאמן גילי לנדאו רוצה אותו אבל קודם כל הוא צריך לסגור את העניינים שלו מול נתניה".

ההערכות הן שהקשר הרומני, שקיבל הודעה על שחרורו מנתניה, רוצה קודם כל לקבל את כל כספי חוזהו עד תום העונה מנתניה, ורק אחר כך לשבת עם באר שבע ולסגור עימה על חוזה עם סכומים נוספים, על כך אומר גורם בבאר שבע: "זה לא יקרה, אין סרט כזה. המעבר שלו צריך להיות מתואם בינינו לבין נתניה". הבוקר ניסה סוכנו של השחקן, דדה חדד, להשיג את בונדאה בטלפון, אולם לא צלח ונראה שהשחקן בחר שלא לענות לטלפונים.

ובתוך כך מתברר שלמרות שמכבי נתניה פרסמה שכרטיסו של הקשר הרומני הוקפא ברשות לבקרה התקציבית, אומר היום שוקי כהן מהרשות לבקרה התקציבית: "מכבי נתניה לא הקפיאה את הכרטיס של זנו בונדאה. אם בסופו של דבר הם אכן יחליטו להקפיא את הכרטיס שלו, הם יצטרכו להגיע אליי, אולם עד כה הם לא עשו כן".

הבוקר יעבור הקשר הגנאי איזי מורה בדיקה רפואית נוספת בבית החולים אסותא. כזכור אתמול השחקן נבדק במכון בראשון לציון, ומתברר שהשחקן סובל מבעיות קרדיולוגיות, כשאם הממצאים שהתגלו אתמול יאוששו, השחקן ישוחרר לאלתר. נתניה עוקבת בדריכות רבה סביב שחרורו הצפוי של הקשר הצ'יליאני מילובן מירוסביץ', שאותו רוצה עטר מאוד לצרף לקבוצה. אמש התקיימה שיחה בין ראשי נתניה לבית"ר ירושלים, וההערכות הן שהיום תתקבל תשובה חיובית ונתניה תפתח במו"מ על צירופו לקבוצה.

שחקן נוסף שמכבי נתניה ממתינה להתפתחויות לגביו הוא ליאור אסולין, שחקנה של הפועל תל אביב. בנתניה עדיין מאמינים שניתן יהיה לצרפו, כאשר סוכנו של אסולין, רונן קצב, מנסה לגשר על הפערים הקיימים בין המועדונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully