וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אובוקה נעלם בניגריה, בפתח תקוה מודאגים

2.1.2008 / 9:37

הקשר טרם חזר ממולדתו, גם קאקו איחר, בקבוצה יבקשו הסברים. גורם במועדון: "נמאס מהמנטליות הדפוקה שלהם". מסתמן: לא ישחקו מול חיפה

שני הקשרים הניגרים של מכבי פתח תקוה, בלסינג קאקו ופליקס אובוקה, לא חזרו בזמן מחופשת מולדת בניגריה, ולטענת גורמים קבוצה "מאז יום חמישי, שבו היו אמורים לנחות בארץ, נעלמו עקבותיהם". קאקו נחת אתמול (שלישי) בארץ, בעוד שאובוקה עדיין נמצא בניגריה.

"אם יתברר שהם לא עלו על המטוס בזמן, הם יקבלו כזה עונש שבחיים הם לא ייעלמו יותר", אמר גורם בקבוצה לוואלה! ספורט. "אנחנו לא יודעים איפה ומה מצבם וזה מאוד מדאיג. מה שבטוח, הם חסרים לנו ולכן הם גם יצטרכו לספק הסברים". כעת, בקבוצה הטילו ספק באשר לשאלה האם יכללו בסגל במשחק ביום ראשון מול מכבי חיפה.

"אני לא בישראל וזה לא עניינכם מתי אני חוזר", אמר הבוקר אובוקה, שפתח את המכשיר הנייד שלו, בזעם. גורם בקבוצה אמר על כך: "נמאס כבר מהמנטליות הדפוקה של השחקנים האלה. פעם אחת אובוקה איחר בשבוע מאליפות אפריקה. לפני חודש וחצי, קאקו הגיע שבוע וחצי אחרי הזמן. הם מקבלים את התנאים הכי טובים, אבל לא מראים שאכפת להם. איפה נשמע דבר כזה, שחוזרים מחופשה שלושה ימים לפני משחק צמרת כל כך חשוב".

ננאד סאביץ' שחזר להתאמן עם הקבוצה הבטיח למאמן עופר פביאן שהוא יגלה יכולת אחרת לאחר הפגרה. בקבוצה מקווים שסאביץ' יוכיח שהוא ראוי להילחם על מקום בהרכב.

עומר גולן שצפוי להמריא היום לבלגיה אמר: "אני מתרגש ומחכה כבר למשחק הראשון שלי במדי לוקרן". יתכן ונציגים של הקבוצה יגיעו לצפות במשחק הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully