וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לשרף יש קול שהיינו צריכים לשמוע"

2.1.2008 / 7:39

וונטיגו קאמינגס ומכבי ת"א המריאו לטורקיה עם מאמן חדש ותקוות חדשות. בלות'נטאל: "אם הדברים לא ילכו כמו שצריך השחקנים יהיו אלה שיוחלפו"

שרון בוקוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב המריאה הבוקר (רביעי) לטורקיה לקראת המשחק מול אפס פילזן מחר בערב, אחרי יום סוער במיוחד. צביקה שרף, שהחליף אתמול את עודד קטש המתפטר, הספיק להעביר אימון אחד בלבד, אבל על פי עדויות השחקנים המסר לפיו האווירה בקבוצה חייבת להשתנות מהקצה אל הקצה הועבר בצורה מלאה.

שרף עצמו אמר לפני העלייה למטוס: "אני לא מציל, אני בא לעבוד. זה לא משחק קל, אבל יש לנו עוד 24 שעות להתכונן ולהכין את מה שצריך. זה תלוי בביצועים וביכולות של השחקנים ושל הקבוצה כקבוצה, וברור שקודם כל זה צריך להתחיל בהגנה. עם ההגנה כמו ששיחקנו מול רמת גן אי אפשר לנצח שום משחק, וזה המפתח לכל דבר, בטח ביורוליג ובטח מול פילזן, ההגנה חייבת להיות יותר טובה. גם בהתקפה דברים צריכים להיות יותר טובים".

וונטיגו קאמינגס נשמע מעודד מהשינוי על הקווים: "לשרף היה קול טוב באימון אתמול, זה קול שהיינו צריכים לשמוע. הוא היה שם רק שעה וארבעים דקות, אבל הוא דרש מאיתנו דברים ובזמן הזה הרגשנו שהשגנו משהו. מה שקרה אתמול לא היה צריך לקרות לדעתי. האשמה צריכה ליפול על השחקנים ולא על קטש. עכשיו צריך להמשיך קדימה ולהתמקד במשחק מול פילזן ובהמשך העונה".

דייויד בלות'נטאל ניסה להסביר מה ההבדל בין הגישה של שרף לזו של קטש: "לצביקה יש משרוקית. הוא דיבר באימון על כך ששחקנים צריכים להרוויח את הדקות שלהם בצד ההגנתי, ופרט לכך יש לו יותר נסיון, אבל אימון אחד לא ישנה את הכל, כרגע במשחק הזה השחקנים צריכים להגיב. אחרי האימון של אתמול היינו קצת יותר חדים, אנחנו יודעים שאחרי חילופי מאמנים, שהדברים הולכים לא כמו שצריך השחקנים הם אלו שמוחלפים. ככה זה בכדורסל".

עומרי כספי סיפר כי תהליך ההחלמה שלו מהפציעה המבהילה באימון ביום ראשון מתקדם במהירות: "הכל הרבה יותר טוב מהיום הראשון, עכשיו יש לי רק פציעות יבשות וכאבים שבסך הכל לאט לאט עוברים בהדרגה. אני אהיה כשיר לשחק, אתמול התאמנתי אימון מלא, לא זרקתי לסל כי התנועה שלי עדיין מוגבלת ביד ימין, אבל חוץ מזה אני עושה הכל, ואני מאמין שהיום כבר יהיה הרבה יותר טוב. אנחנו כמעט שלא מתייחסים למאמן שעל הקווים, מבחינתנו אנחנו עושים את העבודה, תרגיל א' או ב' זה אותו דבר בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully