וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכים לך, צביקה

2.1.2008 / 20:48

מלאגה הביסה 70:89 את מילאנו, והיא כבר מוכנה לשבוע הבא בנוקיה. פרטיזן בלגרד היתה קרובה, אך הפסידה לפנאתינייקוס 67:66

אחרי הפסקה מבורכת של שבועיים, חזרה אלינו ליגת הכדורסל הטובה ביבשת, הלא היא היורוליג. המחזור העשירי נפתח הערב (רביעי) עם ארבעה משחקים, שהם למעשה המתאבן לשאר המחזור שייערך יום למחרת. בבית ב', מלאגה לא התקשתה מול מילאנו וגברה עליה 70:89, שבוע לפני שהיא מגיעה להיכל נוקיה למשחק מול צביקה שרף ומכבי תל אביב.

בבית ג', רואן נתנה יופי של פייט מול ברצלונה, אבל לא הצליחה למנוע מהקאטלונים לרשום ניצחון חוץ, 79:89. צסק"א מוסקבה עלתה למאזן 1:9 אחרי שהביסה בביתה את אולימפיה לובליאנה הסלובנית 57:74, אך הסיפור הגדול היה ביוון, שם פרטיזן בלגרד היתה 6 שניות מניצחון חוץ יוקרתי על אלופת אירופה, אך לא הצליחה לנצל את ההזדמנות, ונשארה רק עם הפסד קרוב, 67:66.

בית ב'

מלאגה - מילאנו 70:89

עם מאזן של 12 ניצחונות מ-12 המשחקים האחרונים שלה במרטין קארפנה ארנה, מלאגה , שמוליכה את בית ב', לא התקשתה מול הקבוצה מבירת האופנה האיטלקית. הספרדים הוליכו כבר ב-7 במחצית, והכפילו את היתרון ברבע השלישי, בדרך לניצחון קליל על הקבוצה האיטלקית, שמתרחקת מהטופ 16. ברני רודריגז הוליך את קלעי מלאגה עם 16 נקודות (4 מ-8 ל-3), יירי וולש צלף 14 וקרלוס קבזאס הוסיף 12 משלו. למילאנו: דושאן ווקצ'ביץ' 19, אנסו ססאיי 16, טרוויס ווטסון 11.

בית א'

צסק"א מוסקבה - לובליאנה 57:74

הסלובנים הם אלה שאחראים לעובדה שלצסק"א אין מאזן מושלם העונה ביורוליג, והערב הקבוצה של אטורה מסינה נקמה בלובליאנה יפה מאוד רק בגלל העובדה הזאת. צסק"א שיחקה בסגל חסר, ללא מתיאס סמודיס, אבל זה לא מנע ממנה לסגור עניין כבר בתחילת המחצית השניה, אז היא עלתה ליתרון דו ספרתי שהיה גדול על הסלובנים, והעלה את הרוסים אל השלב הבא.

דייויד אנדרסן הוביל את צסק"א עם 25 נקודות (11 מ-20 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, טרייז'ן לנגדון הוסיף 10 ו-7 ריבאונדים. מוריס ביילי קלע 15 ללובליאנה, מרקו מיליץ' הוסיף 12.

בית ג'

פנאתינייקוס - פרטיזן בלגרד 66:67

אחד מהניצחונות הקשים ביותר של אלופת אירופה העונה הושגו בבירת סרביה, וזליקו אוברדוביץ' ידע שגם ביוון המשחק לא הולך להיות מסובך, אך ספק אם הוא ידע עד כמה. הירוקים הוליכו מהרבע הראשון, אך פרטיזן נשארה כל הזמן בתמונה, בעיקר בזכות משחק מצויין של דושאן קז'מן. ברבע השלישי הצליחו המארחים לבצע את הבריחה הרצויה, ועלו ליתרון דו ספרתי. אלא שאז התחילה השאננות, הסרבים התעוררו לחיים, ורבע רביעי מצויין שלהם, מלא לחימה החזיר אותם למשחק.

שארונס יסיקביצ'יוס היה האיש של היוונים באותם רגעים, ו-5 נקודות רצופות שלו העלו את פנאתינאייקוס ליתרון חמש נקודות, אך פרטיזן הורידה לנקודה, ו-7 שניות לסיום, היא ניצלה הוצאת חוץ נוראית של פנאתינאייקוס, כדי לזכות בכדור אחרון, ובסיכוי לנצח את המשחק. אך ניסיון הכנסת הכדור של האורחים היה לא מדויק, וקבוצתו של אוברדוביץ' יצאה בנס עם הניצחון הביתי, ועלתה לטופ 16. שארונס יסיקביצ'יוס הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 17 נקודות, סאני בצ'ירוביץ' הוסיף 9, ומייקל באטיסט קלע 7. לפרטיזן: דושאן קז'מן 22, ניקולה פקוביץ' 15, מילט פלאצ'יו 7.

רואן - ברצלונה 89:79

אלופת צרפת פתחה רע את קמפיין היורוליג הראשון שלה, אבל לאחרונה השיגה שני ניצחונות בית, שיפרה את המאזן שלה ל-6:3 והגיעה למצב בו היא עדיין יכולה להאבק על מקום בטופ 16. הדרך לשם התחילה הערב, עם משחק בית קשה מול השניה בבית ג', ברצלונה, ואכן רואן המשיכה את היכולת הטובה שלה בשבועות האחרונים כדי לשלוט במשחק במחצית הראשונה, ואף הוליכה במחצית ביתרון 4.

אבל רבע שלישי של 15:25 של הספרדים לא השאיר שום סיכוי למארחים. יאקה לאקוביץ' הוליך את ברצלונה עם 19 נקודות, ג'ורדי טריאס קלע 17 (13 ריבאונדים), מריו קאסון 14. לרואן: מארק סליירס 30 (11 ריבאונדים), וויל סולומון ופפה בדיאן 13 כל אחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully