וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "השחקנים יצטרכו להילחם יותר"

צביקה שרף מיעט לדבר על התכניות שלו במסע"ת הראשונה כמאמן מכבי ת"א והעדיף להטיל את האחריות על השחקנים ולפנות לתקשורת: "אני רוצה שההגינות תהיה הדדית. בואו נעבוד ביחד"

שרון בוקוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

"אני מאוד מעוניין לתת לעיתונות הגדולה לשמוע ולהשמיע, אבל אני רוצה להיות הגון ושההגינות תהיה הדדית". כך פתח הערב (שלישי) צביקה שרף את מסיבת העיתונאים הראשונה שלו כמאמן מכבי תל אביב. כזכור, עודד קטש הודיע על התפטרותו מאימון הקבוצה אחר הצהריים והנהלת הקבוצה הודיעה ששרף ייאמן עד סיום העונה. קטש עצמו הגיע לפני האימון כדי להיפרד מהשחקנים. גם מאמן הכושר אור שוורץ והיועץ הפיזיולוגי מולי אפשטיין עזבו את הקבוצה, ביחד עם קטש ועמיאל. למעשה, כל הצוות אותו הביא קטש למועדון נפרד ממכבי ולא יהיה הלילה על הטיסה לאיסטנבול. צביקה שרף וגיא גודס יעבירו בינתיים גם את אימוני הכושר.

אולי בגלל שכבר עשה את המעבר מתחום האימון לתחום הפרשנות, אולי בגלל שצפה בעניין איך הביקורות מצליפות בנוון ספאחיה ובעודד קטש בשנה וחצי האחרונות, שרף בחר לנסות לרכך את הקרקע ולפני שאמר דבר אחד על התכניות שלו לקבוצה, בחר לפנות לעיתונאים.

"צריך ללמוד שסקופים זה דבר נהדר, אבל צריך לעשות את הדברים בצורה נכונה", כיוון לכלי התקשורת, "כתבו היום שאני אעזוב את נבחרת ישראל, אבל אני לא מתכוון לעזוב את הנבחרת, אני לא מתכוון לזנוח את הנבחרת". על העבודה מול העיתונאים במשרה הספורטיבית הכי לחוצה במדינה אמר: "יש שעות שאני לא יכול לענות בהן, אבל אני משתדל כל הזמן. אתם תעשו את העבודה שלכם, אני אעשה את העבודה שלי. בואו נעבוד ביחד".

אחרי שסיים את פנייתו הארוכה והמתוכננת לעיתונאים, דיבר על הקבוצה: "רציתי שעודד קטש יהיה המאמן הכי מצליח שאפשר. לא רציתי להחליף אותו ותמכתי בו כל הזמן. המצב של הקבוצה קשה. ההפסדים לא רגילים, צורת המשחק לא רגילה. ייעצו לי לא לקחת את הקבוצה, אבל אני לא עושה את זה בשביל עצמי, אלא בשביל הקבוצה".

אחר כך פנה והטיל את האחריות על השחקנים: "המצב של המועדון הוא כזה שצריך לעשות הכל כדי שמכבי תל אביב תחזור להיות מכבי תל אביב. הפסדנו בעבר גם כשאני הייתי מאמן, אבל אי אפשר להפסיד בצורה כזאת. השחקנים יצטרכו להילחם הרבה יותר, לעשות הרבה יותר, להעריך את הגופיה שהם לובשים. את זה אני אדרוש מהם ואנסה להוציא מהם בכל הזדמנות. זה צריך להיות השינוי המרכזי.

מכל מיני סיבות הם לא הצליחו לתת את מה שציפינו מהם וחלק גדול מזה באשמתם. אני מקווה לראות הרבה יותר הקרבה, הרבה יותר נפילה על הרצפה. את התרגילים כולם מכירים ואת זה נפתור, הבעיה היא איפה מביאים את הלב והלחימה".

המאמן הטרי הוסיף לגבי סימן השאלה בנוגע לסגל הקיים: "אין החלפת שחקנים נכון לרגע זה. ניתן לכל השחקנים להתאמן חזק, לעבוד חזק ולהוכיח את עצמם. אם הם ימשיכו בתצוגות הכדורסל הלא טובות שלהם, יגיעו התגובות, שלי ושל ההנהלה".

על עומרי כספי אמר: "הוא יצטרך להילחם בשביל כל דקה. יש הרבה שחקנים שמחכים על הספסל. זה המצב בקבוצות כמו מכבי, ריאל מדריד ועוד. אין שישה שחקנים, יש 11, 12 שחקנים. כל שחקן שיוכל לתרום, ישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully