וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: עגיב מחפש רוכש למניותיו

רגב גולדמן

1.1.2008 / 17:47

הבעלים לשעבר של האדומים פרסם את המניות שלו כדי להעביר בעלות. בינתיים, קיבל הצעה רצינית אחת. השוער אניימה חזר לאימונים

הפועל תל אביב המשיכה היום (שלישי) בהכנותיה לקראת משחק התחתית החשוב מול בני יהודה בשבת. מאמן הקבוצה, אלי גוטמן, אמר לשחקנים באסיפה: "אני מבקש ממכם שתבואו מרוכזים ומוכנים למשחק. זה משחק מאוד חשוב, תביאו את היכולת לידי ביטוי גם בבית, ביום שבת".

מי שחזר לאימונים אחרי חופשת החג הוא וינסנט אניימה, שישחק בשבת לפני יציאתו לאליפות אפריקה. גם שי אבוטבול ערך אימון מלא אחרי שהחלים מפציעה. אבוטבול צפוי לתפוס את מקומו של ביבראס נאתכו בהרכב.

גוטמן המשיך לתפקד היום את וואליד באדיר כבלם לצידו של טל חן ועל פי אימוני השבוע, השניים יפתחו במרכז ההגנה מול הזהובים. את החלק הקדמי של חוליית הקישור צפויים לאייש ברוך דגו, עידן סרור וראובן עובד, שהיום שוב תורגלו בהרכב הראשון.

היום התקיים טקס הנצחה לזכרו של שוער העבר האגדי של הפועל ונבחרת ישראל יעקב חודרוב שנפטר בשנה שעברה. בטקס הוחלף שמו של מתקן האימונים בוולפסון ל'מתחם חודרוב' על שמו של השוער. בטקס נכחו שחקני הקבוצה וכן משפחתו של השוער.

עגיב מחפש רוכש למניותיו (איציק גולדשטיין, 'כלבו')

כונס הנכסים של תיק ההוצאה לפועל של רפי עגיב, עו"ד שי פורת, פרסם בסוף השבוע האחרון את מניותיו של עגיב במועדון הכדורגל 'הפועל תל אביב בע"מ', ולמעשה מתחילת השבוע כבר נעשתה פנייה רשמית לכונס על ידי רוכש פוטנציאלי.

על פי המודעה מזמין הכונס את כל מי שמעוניין להציע הצעות לרכישת 4,833 מניותיו של עגיב, שהן 16.6 אחוזים מהקבוצה בשווי של 1.6 מיליון ש"ח, עד ליום ה-14 לינואר 2008. כזכור, מונה כונס נכסים בתיק הוצאה לפועל זה, לאחר שעגיב הפקיד בבקרת התקציבים ערבויות וצ'ק ביטחון ולאחר שהפועל תל אביב לא כיסתה את גרעונותיה מינה בית המשפט את כונס הנכסים עו"ד שי פורת לניהול התיק.

"נכון לעכשיו כבר קיבלנו הצעה אחת רצינית", אישר עורך הדין פורת, שהוסיף: "לא מן הנמנע כי איש לא יידע לעולם מיהו פלוני, על פי בקשתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully