וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנהלה תבהיר לארבייטמן: מכירת הכרטיס לא על הפרק

1.1.2008 / 13:30

שחר "מתרכך" ועשוי להודיע שהשחקן יושאל. הפועל בכוננות, פ"ת תחדש פנייתה. פיני זהבי התבקש למכור את פאוליניו ולא להשאילו. הקבוצה הפסידה במשחק אימון

הנהלת מכבי חיפה מתכוונת להבהיר לסוכנו של החלוץ שלומי ארבייטמן כי מכירת כרטיסו לקבוצה אחרת אינה עומדת על הפרק, זאת לאחר שיחה שקיים המאמן רוני לוי עם הנשיא יעקב שחר בעניינו של החלוץ. ארבייטמן שלח מסרים ביומיים האחרונים למאמן והבעלים כי הוא מעוניין לעזוב. לטענת בכיר במועדון, "אנחנו לא מחזיקים שחקנים בכוח. שחר עשוי להודיע עד מחר שהשחקן יושאל לקבוצה אחרת". שחר יהיה מוכן למכור את השחקן רק במידה וקבוצה תציע מחיר גבוה יותר ממה שהשקיע המועדון בשחקן: למעלה מ~700 אלף דולר, כולל רכישת כרטיסו. בחיפה לא מאמינים שקבוצה ישראלית תשלם סכום כזה עבורו.

כזכור, לאחרונה ניהלו המאמן והבעלים שיחה שבמהלכה הבהיר שחר ללוי כי הוא לא מתכוון להשאיל שחקנים בחינם, ותג המחיר שייקבע בעתיד עבור שחקני מכבי חיפה יהיה גבוה מבעבר. המסקנות הוסקו בעקבות תג המחיר שדרשה מכבי פתח תקוה עבור עומר גולן ואוהד קדוסי.

בחזרה לארבייטמן. מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב מחכות לשחרור רישמי של השחקן. אם הוא אכן ישוחרר, שינו זוארץ מתכוון לפנות פעם נוספת לשחר, למרות שבהפועל מתעקשים שאם השחקן ישוחרר הוא ישחק באדום. ארבייטמן עצמו אמר למקורביו: "אני מעדיף לשחק בהפועל, אבל הכל פתוח".

ההנהלה עדיין לא קיבלה אישור מההתאחדות בדרום אפריקה על בקשתה לדחות את מועד הגעתו של החלוץ, ת'מבינקוסי פנטאני, למחנה האמונים של נבחרתו. המחנה ייפתח ביום ראשון, אך פנטאני אמור להמריא כבר ביום שישי למחנה שמהווה הכנה לאליפות אפריקה לאומות שתפתח ב~20 בינואר, כלומר יותר משבועיים לאחר האימון הראשון. ההערכה היא שהאישור לא יתקבל עד אז, או שהבקשה לא תאושר, וזה אומר שהסיכויים של החלוץ להיכלל בסגל לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה ביום ראשון נמוכים.

סוכן השחקנים פיני זהבי נדרש על ידי שחר לנסות למכור את פאוליניו לקבוצה בברזיל, ולא להשאיל אותו. בקבוצה מעונינים לסיים את ההתקשרות עם הקשר כבר עכשיו על מנת שלא להיכנס לבעיות לפני תחילת העונה הבאה. בקבוצה ביקשו מהסוכן לנסות ולסכם גם את מעברו של שאבייר אנדרסון לקבוצה בברזיל.

תומר חמד מחכה להחלטה של רוני לוי, שצפוי לאשר היום או מחר את מעברו לסכנין. במכבי חיפה לא פוסלים את האפשרות שחמד יעבור למכבי הרצליה והשוער אמיר אדרי יעבור לשורותיה. בכל מקרה, תום אלמדון צפוי לעבור לאשדוד.

במשחק אימון שנערך היום הפסידה מכבי חיפה 3:1 לעירוני קרית אתא. חיפה שיחקה בהרכבה המלא. את השערים לקריית אתא, שמשחקת בליגה הארצית, כבשו אורן פלאש, אלעד חיגר ושי דהאן. לחיפה אושרי גיטא. החלוץ החדש ת'מבינקוסי פנטאני שיחק במחצית השניה ונראה עייף. בנוסף לניר דוידוביץ' שחזר מטיפולים באיטליה, גם ג'ובאני רוסו ושלומי ארבייטמן לא שותפו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully