וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזמורה יעבור בדיקה רפואית חוזרת בנתניה

הבדיקה הרפואית העלתה שהקשר סובל מבעיות לב. אם ממצאי הבדיקה החוזרת יהיו זהים, הוא יישוחרר. גורם בקבוצה: "לא ניקח סיכון"

הבדיקות הרפואיות אותן עבר אתמול (שני), שיננדו איזמורה, הקשר הגנאי שנבחן במכבי נתניה, התגלו כלא תקינות. הקשר, שהרשים את מאמן נתניה, ראובן עטר, במהלך המבחנים, נמצא סובל מבעיות קרדיולוגיות, ולאחר שיחה עם השחקן הוחלט לשלחו לבדיקה נוספת, אותה יערוך מחר בבית החולים "אסותא", כדי לבדוק אם אכן קיימת בעיה רפואית. "עברנו איתו אימונים אינטנסיביים במחנה האימון באילת", ציין אחד השחקנים והוסיף, "מזל שלא קרה לו כלום. אני לא מבין איך לא עלו על זה עד כה".

בנתניה אמרו הבוקר: "לא ניקח שום סיכון, עד אשר נדע סופית אם השחקן בריא. המקרים הרבים בארץ ובעולם, דוגמת המקרה של חלוץ הפועל באר שבע, גורם לנו להיות זהירים". במידה שאיזמורה לא יעבור גם מחר את הבדיקות, הוא יישוחר מהקבוצה. בנתניה נוקטים משנה זהירות בעניין, בעקבות מקרה המוות של שחקן הפועל באר שבע, צ'סוואה אינסופואה, והעובדה שלאחרונה אצל מספר כדורגלנים נבחנים מאפריקה נמצאו בעיות קרדולוגיות. בקופסה מאוד מעוניינים בשחקן, שאמור להוות תחליף לקשר תמיר כהן, שעבר לבולטון.

ובעניינו של זנו בונדאה. אמש היו נסיונות לרכך ולקרב בין הצדדים, בתיווכם של מספר מקורבים למועדון ולשחקן. עד כה אין שינוי בעמדות שני הצדדים, ובונדאה עומד על דעתו לקבל את מלוא חוזהו עד סוף העונה, למרות שלשחקן הובהר שהפועל באר שבע מעוניינת לצרפו לאלתר. בנתניה ממתינים לתשובתה של הפועל תל אביב בעניינו של ליאור אסולין. נתניה העבירה הצעה מתוקנת לאדומים, בעניין השחקן.

הקשר הפורטוגלי, סנצ'ז מנואל אסטבאו, ימשיך להיבחן בקבוצה בימים הקרובים. היום תקיים הקבוצה אימון הכנה נוסף לקראת משחק הליגה מול בני סכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully