וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנאז' א טרואה

31.12.2007 / 14:59

ארסנל, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי ניצחו והקרב על התואר ממשיך להיות משולש. באלאק: "היה רועש מאוד בחדר ההלבשה בהפסקה"

אחד המנהגים הידועים ביותר בחג המולד, הוא כמובן חלוקת המתנות, וזה בדיוק מה שעשתה ווסטהאם במחזור הקודם, כשהנחילה הפסד למנצ'סטר יונייטד, 2:1, וסידרה לארסנל שהות בלעדית בפיסגה. היום (שלישי) נפתח המחזור ה-21 בפרמיירליג כשבמוקד נערכו שני משחקי דרבי לונדונים.

בדרבי הראשון של היום יצאה קבוצתו של אברהם גרנט, צ'לסי, אל פולהאם המתפוררת וניצחה 1:2. דקות ספורות לאחר מכן עלתה ארסנל על הדשא באצטדיון האמירויות ולא התקשתה לנצח את אותה ווסטהאם שהפתיעה את מנצ'סטר יונייטד. השדים האדומים חזרו לעצמם עם כדורגל טוב וניצחון קטן על ברמינגהאם.

ארסנל - ווסטהאם 0:2

אחרי הניצחון המפתיע על מנצ'סטר יונייטד, ווסטהאם קיוותה להמשיך להיות הסוס השחור של משחקי חג המולד, אבל לא הצליחה. ארסנל הייתה טובה יותר ו-ווסטהאם התקשתה למצוא תשובות לכדורגל השוטף והמהיר שלה ולהנעת הכדור הפנטסטית. כבר אחרי דקה וחצי העלה אדוארדו את התותחנים ליתרון, הפעם ללא עזרת היד. 16 דקות עברו ועמנואל אדבאיור הדגים את היכולות הפיזיות שלו ברחבה של הפטישים עם עקיפה מהירה של רוברט גרין ושער מזווית כמעט בלתי אפשרית.

עד הסיום ארסנל המשיכה לנסות ולמצוא גם את השלישי, אבל השליטה שלה במרכז המגרש והיכולת שלה להגיע בקלילות לרחבה של יריבתה העירונית, לא הניבו עוד כיבושים.

פולהאם - צ'לסי 2:1

הדרבי בקרייבן קוטג' נראה היה כמו משוכה פשוטה לחניכיו של אברהם גרנט, אבל בפולהאם קיוו לרוחות חדשות במועדון לאחר החלפת המאמנים, ומינויו החדש של רוי הודג'סון. ואכן, בדקה ה-10 חדר מוריס וולץ לרחבה, ג'ו קול הכשילו מאחור ודני מרפי הבקיע - 0:1 מפתיע לפולהאם חדורת ההתלהבות.

ההגנה השערורייתית של צ'לסי (טל בן חיים פתח במשחק ושיחק 90 דקות) נכנסה שוב, כמו במשחקים קודמים, למצבים מביכים, והמארחים כמעט הצליחו לעלות ל-0:2. מנגד, הכחולים לא הצליחו לסכן משמעותית את שער יריבתם, ולהפסקה ירדה פולהאם ביתרון.

את המחצית השניה פתחה צ'לסי עם לחץ על שער המארחים. בדקה ה-53 נגע דיאן סטפאנוביץ' מפולהאם בידו, אבל השופט סימן להמשיך. אבל דקה אחת לאחר מכן, זה כבר היה 1:1, כשאלכס נגח כדור קרן שהוגבה לרחבה וסלומון קאלו המשיך בראשו פנימה, כדי לקבוע את השוויון. בדקה ה-61 נמשך מיכאל באלאק בחולצתו ברחבה, הפעם השופט שרק ובאלאק עצמו כבש - 1:2 לצ'לסי.

"התחלנו לאט במחצית הראשונה, אבל בשנייה הראינו הרבה אופי". אמר מנג'ר צ'לסי אברהם גרנט. "יכולנו להבקיע יותר משני שערים. אני שמח שהצלחנו לאסוף 10 נקודות במהלך הכריסמס".

הקשר הגרמני מיכאל באלאק: "ישנו קצת במחצית הראשונה, אבל בשנייה חזרנו והגיע לנו הניצחון". באלאק לא הכחיש מה קרה בחדר ההלבשה: "היה רועש מאוד בחדר ההלבשה שלנו בהפסקה".

מנצ'סטר יונייטד - בירמינגהאם 0:1

יונייטד הפסידה בשבת את המשחק מול ווסטהאם ואת הבכורה בליגה, אבל הערב, בבית, המתינה לה עבודה קלה בהרבה. ברמינגהאם עלתה העונה ליגה והמטרה היחידה שלה היא להישאר בפרמיירליג. את הנקודות היא בוודאי לא חשבה שתוציא מאולד טראפורד ואחרי 25 דקות הערב העלה קרלוס טבז את האדומים ליתרון אחרי דאבל פס נהדר עם כריסטיאנו רונאלדו, שבישל במסירת עקב. הקבוצה של פרגוסון המשיכה ללחוץ על השער של ברמינגהאם ולא נתנה ליריבה שלה לנשום, אבל הטיילות בתוך הרחבה של מיק טיילור לא הסתיימו בשערים ויונייטד ניצחה בקטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אסטון וילה - טוטנהאם 1:2

התרנגולים הפציצו בשני משחקיהם האחרונים 11 שערים, 1:5 על פולהאם, ו-4:6 על רדינג. היום הם כבשו שער אחד, שלא הספיק והם ירדו מנוצחים. בניגוד למשחקיהם של ההוטספרס, בהם נופל מספר השערים ברב ביותר בפרמיירליג, הרי שהיום הם נתקלו ביריבה קשוחה וטקטית ועוד בווילה פארק. מרטין אוניל חסר את החלוץ ג'ון קארו, אבל הוא קיבל את שני השערים שלו משחקני הגנה סקנדינבים.

אולוף מלברג, הבלם השבדי של הווילה, העלה את קבוצתו ליתרון ארבע דקות לפני סיום המחצית הראשונה משער בנגיחה. טוטנהאם תקפה במחצית השנייה והשיגה את שער השוויון בדקה ה-79. חילופי מסירות על שטח קטן הובילו את ג'רמיין דפו לזנק ולכבוש שער וירטואוזי, אחרי מסירה של דימיטאר ברבאטוב. התרנגולים חשבו שהם יצאו מברמינגהאם עם נקודה, אבל בדקה ה-85 מרטין לאורסן, הבלם הדני, התרומם גבוה מעל כולם כדי לנגוח את הקרן ולנעוץ את הכדור ברשת של פול רובינסון. וילה מטפסת שני מקומות אל המקום השישי.

מידלסבורו - אברטון 2:0

אחרי ההפסד הביתי כואב 4:1 לארסנל, אברטון יצאה צפון מזרחה עם כוונה ברורה - להראות שהיא עדיין קבוצת צמרת עם מילה. מול בורו החלשה העבודה גם נעשתה, אבל זה לקח זמן ורק שער של אנדי ג'ונסון בדקה ה-67 פרץ את הסכר. ג'יימס מקפאדן, ששומע בימים האחרונים לא מעט דיבורים על התעניינות בו מצידה של סלטיק, הכפיל כעבור 5 דקות וחתם ניצחון חשוב של אברטון והידבקות למנצ'סטר סיטי שבמקום החמישי.

רדינג - פורטסמות' 2:0

ביום שבת רדינג הפסידה 6:4 לטוטנהאם במשחק מלא מהפכים ודרמות, אבל הפעם המשחק תפס כיוון חד סטרי כבר אחרי שלוש דקות. עבירה של אברהימה סונקו בתוך הרחבה שלחה אותו החוצה בכדור אדום ולמרות שניקו קרנצ'יאר החמיץ את הפנדל, הקבוצה של סטיב קופל נאלצה לשחק 87 דקות בחיסרון מספרי. בדקה ה-8 פומפי כבר מצאה את הרשת, אחרי שבעיטה חופשית של סולי מונטארי נהדפה לא טוב, פפה בובה דיופ נגח וסול קמפבל כבש מקרוב. ג'ון אוטאקה, שבקרוב יעזוב לאליפות אפריקה ביחד עם לא מעט שחקנים של הקבוצה מדרום אנגליה, הכפיל בדקה ה-66 וחתם את הניצחון שהבטיח לפורטסמות עלייה זמנית למקום השביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully