וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשר רומני סיכם בסכנין

יצחק סולומון

31.12.2007 / 15:55

אפוסטו בוגדאן בן ה-26, שיכול לשחק גם כחלוץ, ינחת בארץ ביום רביעי. אלישע לוי: "מדובר בשחקן עם איכויות". גם תומר חמד מתקרב לסכנין

הקשר חלוץ הרומני בן ה- 26, אפוסטו בוגדאן, סיכם היום (שני) את תנאיו בבני סכנין, וינחת בארץ ביום רביעי. אם סכנין תצליח להעביר אותו בבקרה התקציבית ולהשיג את טופס השחרור שלו, הוא יעמוד לרשות המאמן אלישע לוי כבר בשבת, נגד מכבי נתניה.

אפוסטו נבחן והרשים במחנה האימונים שקיימה בקיץ סכנין בעיר בראשוב ברומניה, אלא שדרישותיו הכספיות הגבוהות של השחקן, בתוספת לסכסוך בין סוכניו, מנעו ממנו להגיע לארץ. הרומני, ששייך לקבוצת פארול קונסטנצה מהליגה הראשונה בארצו, הושאל בחצי השנה האחרונה לקבוצה מהליגה הראשונה בהונגריה.

המאמן אלישע לוי: "בקיץ היו איתו בעיות כספיות, עכשיו הבשילו התנאים. מאוד שמחתי שזה קרה, כי מדובר בשחקן טוב עם איכויות. יש לו כושר פריצה, ויכול פיזית. הוא שווה כמה שערים בעונה ויוכל לעזור לנו".

עוד בשורה משמחת לאנשי סכנין: מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, הודיע כי הוא מוכן לשחרר לקבוצה את תומר חמד. אלישע לוי: "יש לנו הסכמה של השחקן וגם של המועדון. עכשיו צריך לסגור את הפרטים הטכניים". בעקבות ההתפתחויות הורה אלישע לוי לשחרר את כל הנבחנים הזרים שהתאמנו בקבוצה.

בני סכנין גברה היום 2:3 על מ. ס. אשדוד, שקיימה מחנה אימונים בצפון. המשחק התקיים בנהריה. לסכנין כבשו: חאמד גנאים, איליה יבוריאן ומאור בוזגלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully