וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יבואה התנצל על איחורו, אך כפ"ס תעמידו לדין

1.1.2008 / 8:30

החלוץ טרם נחת בארץ, והסביר כי האיחור נובע משום שבנו לא חש בטוב, אך הקבוצה תעמידו לדין. אלי אוחנה אסר על שחקניו לחגוג בסילבסטר

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה, אסר על שחקניו לצאת אמש (שני) למסיבות הסילבסטר. החלטת המאמן הגיעה לאחר שהבלם דאגלס דה סילבה, שפנה אל המאמן בבקשה לדחות את האימון אתמול לשעות אחר הצהריים. "אני רוצה לחגוג הערב", אמר הקפטן. אלי אוחנה אמר בתגובה: "אתם לא יוצאים לשום מקום. האימון מחר מתקיים רגיל". דה סילבה אמר לדברי המאמן: "אני יכול להבין את אוחנה, משום שבכדורגל צריכים להיות מקצוענים. לא אצא הערב ואשב בבית. אשוחח עם משפחתי בברזיל. החגיגה הבאה שלי תהיה בשבת כשננצח את מכבי תל אביב".

החלוץ סמואל יבואה שקיבל ארכה של שבוע, בגלל הברית של בנו, היה אמור לנחות אתמול, אך לא הגיע, וככל הנראה ינחת בארץ היום (שלישי) בשעה 15:00. החלוץ שלח מכתב שמסביר כי האיחור נובע בגלל הולדת בנו, והעובדה כי הרך הנולד לא חש בטוב. בכפר סבא מתכוונים להעמידו לדין על איחורו בכל מקרה.

בלם מכבי נתניה, לואיס מרין, שוחח אתמול עם ביל גונזאלס, החלוץ שנבחן בהפועל כפר סבא, וסיפר לו על הליגה הישראלית. השניים שיחקו יחד בליגה בקוסטה ריקה, ומרין שמר עליו במספר הזדמנויות. גונזלאס, ששיחק בקבוצת פרז זלדון, אמר למרין: "אני מרגיש טוב בקבוצה החדשה וייתכן שאחתום". מרין סיפר לגונזאלס על הליגה הישראלית ועל החיים במדינה.

"הוא חלוץ טוב, אחד השחקנים הטובים בקוסטה ריקה", סיפר מרין, שנחשב לסמל הגדול של אוהדי אלחואלנסה בקוסטה ריקה, לאחר השיחה. "ביל יכול לשחק כקשר וכחלוץ מטרה. הוא יודע להבקיע, שחקן מהיר מאוד שקשה לשמור עליו. לגבי השיחה אתמול, התעניינתי בשלומו ואיחלתי לו שיחתום בקבוצה. אני מכיר אותו טוב ומחכה בכיליון עיניים לשמור עליו במפגש הבא בין הקבוצות". גונזאלס לא כבש, אך הציג יכולת טובה במשחק האימון ביום שישי, בו ניצחה הקבוצה את מכבי פתח תקוה, 5:2.

בשבת תארח הקבוצה את מכבי תל אביב. במועדון צפויה להתקבל החלטה עוד השבוע באשר לגונזאלס, והמגמה היא להחתימו. לרשותו של אוחנה צפוי לעמוד סגל מלא.

עדכון ראשון: 21:25, 31/12/07
עדכון אחרון: 08:30, 01/01/08

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully