וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי הרצליה מעוניינת בלונגסיאני אנדללה

31.12.2007 / 13:56

החלוץ הענק (2.00 מ') מדרא"פ, מועמד לחיזוק קבוצתו של פרדי דוד. אם יוחתם, יהיה זה כנראה על חשבונו של אנטויה. הרצליה סובלת ממכת פציעות

מכבי הרצליה מחפשת חיזוק לסגל הקבצה הקיים, ומי שמועמד להצטרף לקבוצתו של פרדי דוד הוא החלוץ הדרום אפריקאי, לונגסיאני אנדללה. השחקן נבחן בימים האחרונים בשורות מכבי נתניה, אך על אף שגילה יכולת לא רעה, החליט ראובן עטר לא לצרפו לקבוצתו.

אנדללה, בן 27, הגיע לארץ מקבוצת מלודי סאנדאונס הדרום אפריקאית, ובולט בעיקר בשל גובהו (2.00 מ'). השחקן השתייך בעבר לסגל נבחרת דרום אפריקה, וכבש לזכותה שלושה שערים בתשע הופעות. אם יוחתם אנדללה, יהיה זה ככל הנראה על חשבונו של חלוץ הרצליה צ'טם אנטויה, שלא הרשים עד כה במדי הקבוצה. אנדללה ייבחן בימים הקרובים בקבוצה.

בתוך כך עורכת הרצליה את הכנותיה למפגש הליגה הביתי נגד בית"ר ירושלים (שבת, 19:30). הקבוצה סובלת ממכת פציעות, וכרגע לא בטוח אם הפצועים דייהו דייויס, כפיר אדרי ואסף קריספיס, יהיו כשירים למשחק נגד האלופה. החלוץ סעיד מקאסי שב להתאמן, אך עדיין רחוק מכושר משחק מלא. אמש (ראשון) נפצע השוער המחליף, אמיר אדרי, בכתפו, ונטש את האימון. גם הוא בספק לסגל המשחק מול בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully