וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפן רוצה צ'אנס לאמן את הבולס

31.12.2007 / 13:13

כוכב העבר של הקבוצה לא חושב שהעובדה שאין לו נסיון אימון תפריע לו בתפקיד: "הייתי המאמן על המגרש". מקגריידי ייעדר שלושה שבועות

השיקגו בולס הודיעו כי הם לא מתכוונים למנות מאמן קבוע במקומו של סקוט סקיילס המפוטר עד לסיום העונה, אבל סקוטי פיפן, מגדולי שחקן הקבוצה בעבר, כבר הכריז על עצמו כמועמד לגיטימי למשרה. העובדה שהוא מעולם לא שימש כמאמן בעבר לא אמורה להוות מכשול בעיניו.

"מהם החסרונות שלי?", אמר פיפן בן ה-42 ל'שיקגו טריביון'. "שאין לי נסיון אימון ב-NBA? המאזן של סקיילס כאן לא היה כל כך מזהיר. לא צריך להיות מדען טילים כדי לעשות את מה שעשית במשך כל חייך, ואני שיחקתי כדורסל, ניהלתי קבוצות וניצחתי. כשחקן לא הייתי רכז כי לא הייתי המכדרר או הקלעי הכי טוב, אבל ידעתי כיצד לנהל את המשחק של הקבוצה".

"איזה נסיון כבר צריך כדי לאמן ברמה הזו? לאמן קצת באירופה? לשבת לצד איזה מאמן במשך שנה? אנשים כמו סקיילס מעולם לא היו שם באמת. איך הוא יכול לתת נאום מוטיבציה בתור מי שלא היה בעצמו במשחקים גדולים? אני לעומת זאת שיחקתי במשחקי אליפות".

"כמה נסיון מעשי אני כבר צריך?" המשיך פיפן. "הרי לכל מאמן יש עוזרים. ואם אני אעשה טעות, אני בטח לא אהיה המאמן הראשון שטעה. אני מאוד אשמח לקבל הזדמנות להיות חלק מהמועדון עכשיו שסקיילס הלך. זכיתי כאן באליפויות, הייתי המאמן על המגרש, למה זה לא נחשב בתור נסיון?".

* טרייסי מקגריידי הפצוע, שהיה אמור להיעדר כשבוע מהמגרשים, סיפר כי הוא עשוי להיעדר לתקופה של עד שלושה שבועות.

* רון ארטסט צפוי לעבור ניתוח בכתפו, ולהצטרף בכך למייק ביבי וקווין מרטין ברשימת הפצועים של הקינגס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully