וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור אסולין בדרך לנתניה

ראובן עטר קיבל אור ירוק מהבעלים דניאל יאמר להאיץ את המשא ומתן, במטרה לסגור את העיסקה ביומיים הקרובים. בונדאה מאיים לפנות לפיפ"א

לאחר שהעביר אתמול המאמן ראובן עטר מסר ברור לבעלים דניאל יאמר ולחברי ההנהלה על כך שהוא מעוניין מאוד בחלוץ ליאור אסולין, קיים המאמן היום (שני) שיחה נוספת עם ראשי המועדון, במטרה להגיע להבנות ולסיכום חיובי. הערב נתן דניאל יאמר אור ירוק להאיץ ולקדם את המשא ומתן. סוכן השחקנים רונן קצב: "קיימים פערים ואני עושה מאמצים כדי לגשר ולקרב בין שתי העמדות על מנת שבסופו של דבר ליאור אסולין יעבור לשחק במכבי נתניה". המטרה של ראובן עטר, כך אומר הערב גורם בנתניה, שליאור יעמוד לרשותו כבר למשחק הקרוב.

כצפוי, מכבי נתניה החליטה לשחרר את זנו בונדאה וסטניסלאב אנגלוביץ', כאשר עתידו של סבסטיאן רוזנטל עדיין לא ברור, שכן השחקן דורש פיצוי של 40 אלף דולר, סכום המגיע לו עד תום חוזהו העונה. הומלץ לשחקן לחפש קבוצה, אך יחד עם זאת, ייתכן כי בסיטואציה מסוימת ימשיך רוזנטל לשחק בנתניה עד סוף העונה.

בפגישה שהתקיימה היום בין בונדאה לחבר ההנהלה, גיל לב ולמנכ"ל קובי בלדב, לא הושג סיכום לגבי תנאי שחרורו של השחקן. לב ובלדב הודיעו רשמית לשחקן שכרטיסו מוקפא, משום שסירב להגיע לפשרה על שחרורו ודרש את מלוא כספו עד תום העונה, סכום המגיע ל-60 אלף דולר. בונדאה ביקש לקבל את כל הכסף ואז להחליט היכן לשחק. גורם בנתניה אמר היום: "הצענו לו מספר פשרות על מנת להיפרד ממנו. יתקיים משא ומתן עם השחקן על שחרורו". בונדאה, שיצא כעוס מהפגישה, אמר: "אף אחד לא יגיד לי איפה לשחק. יש לי חוזה וצריכים לכבד אותו. אם הם רוצים לשחרר אותי שיתנו לי את הכסף והכרטיס ביד". במידה ונתניה לא תאפשר לו להתאמן אמר בונדאה: "אם זה יקרה אני אפנה מחר לפיפ"א ואתבע אותם על הפרת חוזה, כך לא מתנהגים לשחקן זר". מאוחר יותר ערך בונדאה אימון רגיל ושוחח עם ראובן עטר שאמר לו כי ההחלטה היא מקצועית בלבד.

כזכור, הקבוצה שמעוניינת בשירותיו של בונדאה היא הפועל באר שבע מהליגה הלאומית. בסביבתו של גילי לנדאו אומרים הבוקר: "שחקן ששיחק 28 משחקים בעונה שעברה והיה אחד מהמצטיינים של מכבי נתניה, שסיימה במקום השני, לא יכול להיות שחקן רע. גילי רוצה אותו מאוד בקבוצה ומייעד לו תפקיד חשוב במערך של באר שבע. הוא ישמח מאוד אם השחקן יצטרף לקבוצה".

על פי כל ההערכות, הערב לאחר הפגישה בין בונדאה לראשי המועדון, יגיעו הצדדים להסכם חיובי ובונדאה יעבור למועדון הדרומי. בסביבתו של בונדאה אומרים היום: "זנו הגיע כקשר התקפי למכבי נתניה והוסט לעמדת הקשר האחורי, בגלל שאנסומבו עזב. זה לא התפקיד שלו ויחד עם זאת עשה גם זאת על הצד הטוב ביותר בעונה שעברה. לצערו, בונדאה לא קיבל אפילו הזדמנות אחת להוכיח את עצמו בעמדת הקשר הקדמי העונה". אמייה טגה, שלא התאמן בחודשיים האחרונים, יחל היום לערוך אימוני ריצה ובמכבי נתניה מקווים שלקראת סוף חודש ינואר טגה יהיה כשיר למשחק.

באימון שקיימה מכבי נתניה החל להיבחן הפורטוגלי, סאנצ'ז מנואל אסטבאו, אך עדיין קשה לאמוד את יכולתו. השחקן ימשיך להיבחן בקבוצה בימים הקרובים עד שהמאמן, ראובן עטר, יחליט לגביו. למרות שכל הסימנים מעידים על כך שעטר החליט להשאיר את ג'ורג' בה בקבוצה, נודע שבימים הקרובים עשוי להגיע חלוץ זר למבחנים בקבוצה, וזאת לבקשתם של אנשי הצוות המקוצעי בנתניה. יחד עם זאת בנתניה אומרים הערב שהסיכויים לראות את ליאור אסולין בקבוצה טובים מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully