וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

100 אלף דולר מפרידים בין בן יוסף למכבי ת"א

דוד מרואני

31.12.2007 / 8:57

זה הסכום שמפריד בין בן יוסף למכבי ת"א, בה טוענים כי הפערים נובעים מהעובדה שבבית"ר טרם החליטו, אך מאמינים כי הבלם יגיע בסופו של דבר

100 אלף דולר. זה הפער הכספי שמפריד כרגע בין תומר בן יוסף למכבי תל אביב. את המגעים בין הקבוצה לבית"ר ירושלים מנהלים עוזי שעיה, מנכ"ל הקבוצה החדש, ואלי ארזי, יו"ר בית"ר, שניהם מכרים ותיקים משירותם במערכות הביטחון, אך למרות קשרי הידידות השניים מתקשים לסגור את הפערים.

גורמים במועדון סבורים שהפערים הגבוהים נובעים בעיקר מהעובדה שבבית"ר טרם החליטו סופית אם לשחרר את הבלם. למרות זאת, בקבוצה מאמינים שבן יוסף יגיע בסופו של דבר לקרית שלום משתי סיבות - האחת היא העובדה שיואב זיו יישאר כנראה בבירה, ואילו השנייה מתייחסת לעובדה שמ.ס. אשדוד הודיעה רשמית שהיא יורדת מהניסיונות לצרף את הבלם. בכל מה שקשור לתנאי שכרו של בן יוסף, במכבי הגיעו להבנות עם נציגיו כי משכורתו לא תפגע.

בסביבתה של קבוצת הרוכשים לא מתרגשים מהעיכובים בהעלאת טיוטות המסמך הרשמי. לטענתם מדובר בהליך טכני בלבד שצפוי להיסגר בקרוב בין רואי החשבון ועורכי הדין של הצדדים. אחת המחלוקות נובעת מגובה החובות שגילו רואי החשבון של קבוצת הרוכשים, אולם גם אלה לא עשויים לטרפד את העסקה.

אתמול ערכו השחקנים אימון כפול, כשאחד מהם יועד למבחני כושר. דן רומן, אורי שטרית וארז מסיקה היו מהבולטים ברוב הקטגוריות. יאניק קאמנן היה הבולט בכל מה שקשור לכוח מתפרץ ומהירות, כשאחריו הגיע יניב עזרן. היום צפוי שעיה להמשיך את השיחות והפגישות עם עובדי המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully