וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז: "לא נוח לנו במקום הרביעי"

30.12.2007 / 23:18

רפא בניטז היה מרוצה מהיכולת של ליברפול מול מנצ'סטר סיטי, אבל פחות מהתוצאה - 0:0, שהשאירה את קבוצתו הרחק ממאבק האליפות

ליברפול כשלה הערב (ראשון) בניסיונה לצמצם בצורה משמעותית את הפער מהשלישייה שמוליכה את הפרמיירליג אחרי שהשיגה נקודה בלבד עם 0:0 מול מנצ'סטר סיטי.

ליברפול הייתה מעט טובה יותר, אבל לא הרשימה ומלבד נגיחה של דירק קויט בדקה ה-86 לא הגיעה להזדמנויות ממשיות לכיבוש. "זה היה משחק טוב, עשינו מאמץ יפה", אמר אחרי המשחק מאמן האדומים, רפא בניטז, "שיחקנו טוב מאוד ויצרנו הרבה מצבים".

המאמן הספרדי הוסיף: "מגיע קרדיט לסיטי. ידענו שהם משחקים מצוין בבית ושיש להם רקורד פנטסטי שם. אבל היו לנו הזדמנויות ואני חושב שהגיע לנו לנצח. השוער וההגנה שלהם שיחקו טוב. יצרנו מצבים ולא הבקענו, אבל עדיין עשינו עבודה טובה".

ליברפול עדיין מקדימה את סיטי בקרב על המקום הרביעי, המוביל לליגת האלופות, אבל זה לא האלמנט שלה. במרסיסייד רוצים קרב אליפות והמאמן הספרדי אמר: "אנחנו לא מרגישים בנוח במקום הרביעי, אנחנו רוצים להתקדם. אני לא יכול להגיד הרבה לשחקנים שלי אחרי המאמץ הגדול שהם עשו היום. בכדורגל אתה פשוט ממשיך לעבוד ומקווה להיות יותר מדויק בהמשך".

באיסטלנדס היו מרוצים הרבה יותר וסוון גוראן אריקסון דיבר על הנקודות החיוביות: "אני חושב שהגנו בצורה טובה. זה היה משחק טוב, אבל לא היו בו הרבה הזדמנויות לשערים לאף אחת מהקבוצות".

ככל שהמשחק התקדם, כך בלטה יותר ויותר השליטה של ליברפול והמאמן השבדי הסביר: "היינו עייפים לקראת הסיום. לליברפול היה יום יותר לנוח, לנו היה יום פחות ואני חושב שזה משמעותי. השגנו נקודה, שמרנו על רשת נקייה ואני מרוצה. קיווינו להשיג יתרון בעזרת המהירות של ואסל, איירלנד ופטרוב, וזה לא קרה, אבל עשינו הגנה בצורה טובה וזה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully