וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין עצבנית

יצחק סולומון

30.12.2007 / 22:08

בקבוצה לא מאמינים לג'ון קולמה, שלא שב עדיין מקולומביה עקב בעיות בריאותיות של בנו, וכועסים על וילנר, שלא הגיע להיפרד. ברקאי רוצה לעזוב

קשר בני סכנין ג'ון קולמה, שהיה אמור להגיע ביום שבת לארץ, עדיין לא נחת. קולמה התקשר מקולומביה וסיפר על בעיות בריאותיות מהן סובל בנו, שעיכבו את חזרתו במספר ימים. נכון להיום הבטיח קולמה לנחות ביום רביעי, אבל בקבוצה אומרים: "אנחנו לא מאמינים עד שנראה אותו כאן". במצב שנוצר, ספק גדול אם קולמה ישחק בשבת, מול מכבי נתניה.

שחקני בני סכנין כועסים על החלוץ לירון וילנר, עד השבוע שחקן הקבוצה, שעבר להפועל חיפה. "וילנר הבטיח להגיע להיפרד ולא עמד במילה. היינו המשפחה שלו במשך שנה וחצי. עשינו עלייה ביחד. הוא יכול למצוא שעה פנויה ולבוא להיפרד מאיתנו בצורה מכובדת", אמרו היום שחקנים בסכנין.

הבלם גבע ברקאי, בעונה שעברה אחד מכוכבי מבצע העלייה לליגת העל, שאיבד העונה את מקומו בהרכב לטובת קרופניק, שוחח היום עם המאמן אלישע לוי, וביקש להשתחרר. בעבר אמר ברקאי כי הוא מרוצה בסכנין ויעדיף להמתין בשקט לצ'אנס שלו. בבלם מעוניינת הפועל עכו מהליגה הלאומית. ברקאי: "אני אוהב את אלישע ואת האנשים בסכנין, אבל אני רוצה לשחק".

לאימונים הצטרף חלוץ ברזילאי נוסף, שייבחן יחד עם החלוץ הסרבי, ועם החלוץ הברזילאי ג'וניור, ביום שני במשחק מול אשדוד באצטדיון בנהריה.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully