וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון לצעירה? בק"ש לא מרוצים

יצחק סולומון

30.12.2007 / 20:55

בקבוצה מהצפון לא אהבו לשמוע על התכניות של ההתאחדות למאמנם המצליח. הקבוצה חזרה לאימונים, העבודות על התאורה תופסות תאוצה

עירוני קריית שמונה קיימה הערב (ראשון) אימון ראשון מאז חזרה בסוף השבוע ממחנה האימונים באילת. המאמן רן בן שמעון התחיל רשמית בהכנות למשחק החוץ נגד מ. ס. אשדוד, לו מייחסים בקריה חשיבות רבה. "חשוב לחזור לליגה ברגל ימין", אומרים בקריה.

הקשר עבאס סואן לא התאמן גם היום, והוא אמור לחזור מחר לאימונים סדירים. סואן אמר כי אין מצב שיחמיץ את המשחק נגד אשדוד. האימון התקיים בקיבוץ כפר בלום, בשל העבודות להתקנת תאורה במגרש בקריית שמונה. מחר (שני) אמור הקבלן המבצע להרים שניים מארבעת עמודי התאורה, בדרך להתקנה המיוחלת.

בקריית שמונה לא כל כך אהבו לשמוע שההתאחדות לכדורגל בונה על מי שאמור לאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה, רן בן שמעון, כמאמן הנבחרת הצעירה, אבל בכל מקרה, יתנו לו את ברכת הדרך, ואומרים כי זו גאווה גדולה עבורם שבן הקבוצה מגיע לנבחרת הלאומית של ישראל.

הצעיר אוהד אלגרבלי שוחרר למכבי קריית אתא מהליגה הארצית. אלגרבלי אמר היום: "אני עובר לקריית אתא על מנת לשחק הרבה, לצבור ניסיון ולעזור לקבוצה במטרותיה. כמו כן אני מאמין שעונה טובה תעזור לי להגיע בשל יותר בעונה הבאה לקריית שמונה ולתרום יותר למערכת. הלב שלי בקריית שמונה ואני מאחל הצלחה לקבוצה ולכולם".

שבועיים לאחר שהאגודה חנכה את אתר האינטרנט של המועדון, חנכו אוהדי הקבוצה אתר אינטרנט משלהם, האריות הכחולים שמו. הנושא הבוער כרגע מבחינת האוהדים: הביקוש הגובר לחולצות של המועדון. בחוג האוהדים מבטיחים להתארגן ולספק לכולם את החולצות המבוקשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully