וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תמיד קשה לשחק ברמת גן"

קטש ומכבי ת"א יתארחו בזיסמן (19:45, 5+ לייב) למשחק השלמה. כספי התאושש: "היה לי הרבה מזל". בלינקו: "רוצים לחזור הביתה בשלום"

עומרי כספי, פורוורד מכבי תל אביב, נחבל אמש (ראשון) בעורפו במהלך אימון הקבוצה. כספי, שחזר שלשום מטורניר הידידות בהולנד, התרומם במהלך האימון להטבעה, אולם כאשר ניסה להיאחז בטבעת נפל ארצה ונפגע באיזור הצוואר. אימון הקבוצה הופסק והשחקן הורד תחילה לחדר ההלבשה, שם קיבל טיפול ראשוני. לאחר מכן הגיע אמבולנס כדי לפנותו לבית החולים "איכילוב".

הצילומים ובדיקות הסי.טי שעבר השחקן התגלו כתקינות. כספי, כך התברר, סובל ממכות יבשות בלבד, ונשאר הלילה בבית החולים לצורה השגחה. היום ישוב לביתו, שם ינוח בימים הקרובים. כספי ייעדר, מן הסתם, ממשחק הליגה ברמת גן, וכנראה שגם לא ייטול חלק במשחק היורוליג מול אפס פילזן ביום חמישי.

הבוקר אמר כספי: "היה לי הרבה מזל. יכול היה להיות הרבה יותר גרוע, אבל זה נגמר רק במכות יבשות. בהתחלה, מיד אחרי שנפלתי, הייתי בסוג של בלק-אאוט. הייתי קצת מעורפל ופחדו שמדובר במשהו רציני. הבדיקות עברו בסדר, עכשיו אחזור הביתה, אנוח כמה ימים ואחזור לעצמי".

"זה היה מחזה מאוד לא נעים", אמרו שחקנים שהיו עדים לאירוע. מוני פנאן ניסה להרגיע ואמר כי "הכל יהיה בסדר, עומרי מפונה לבדיקה רק לצורכי ביטחון". סוכנו של כספי, גיא הראל, הגיע למקום וליווה את השחקן לבית החולים.

"זה היה מאוד מפחיד", סיפר מאמן הקבוצה, עודד קטש. "עומרי רץ לדאנק, הגיע בתנופה, הוא ניסה להיתלות על החישוק, אבל עשה 360 מעלות באוויר ונפל על הראש. אני מקווה שיהיה בסדר". באשר למשחק מול עירוני רמת גן (19:45, ספורט 5+ לייב) הוסיף קטש כי "תמיד קשה לשחק בר"ג, לא רק למכבי. יש לה חמישה זרים טובים. מבחינתנו, ההכנה למשחק הייתה גם הכנה למשחק נגד אפס פילזן ביום חמישי, כי אחר כך יישאר לנו רק יום וחצי להתכונן".

כאשר התבקש קטש להגיב לדברים הקשים שאמר אביו של כספי, שמעון, השיב המאמן: "אני לא אתן לעומרי לשלם פעמיים, מספיק הוא שילם פעם אחת. זה כמובן לא ישפיע עליי או על היחסים בינינו. אני רק יכול להגיד שזה גרם לי לחבק את ההורים שלי חזק-חזק".

"כולם התגעגעו לשחק. עבדנו קשה מאוד בפגרה", הוסיף יותם הלפרין. "היה לקבוצה שבוע מצוין, אני מקווה שנעשה קפיצת מדרגה. אין משחק קל, בטח לא בחוץ. שיחקנו לפני חודש נגד רמת גן במשחק אימון וזה לא היה קל".

הלפרין גם התייחס לחזרתו של כספי לקבוצה מהטורניר בהולנד ולהד התקשורתי הנרחב סביבו בסוף השבוע: "תמיד כיף לקבל את עומרי. הוא שם את כל מה שקרה מאחוריו. הוא מספיק בוגר כדי לא להתייחס למה שכתוב בעיתונים. עוד תראו הרבה ממנו בקריירה שלו, אולי יותר מכל שחקן ישראלי אחר, אבל הוא צריך להתרכז בכדורסל. הצעתי לו את זה כחבר".

בלינקו: "רוצים לחזור הביתה בשלום"

בעוד הליגה כולה בפגרה, ואחרי שבוע של אימונים בהרכב חסר, ממשיכה עירוני רמת גן להתכונן לקראת המשחק מול מכבי תל אביב – אותו משחק שהיה אמור להיערך במסגרת המחזור השלישי, ונדחה יום לאחר אירועי החזיז במלחה.

ניר כהן ואלישי כדיר נחתו בנתב"ג ביום ראשון בוקר, אבל גם חזרתם לא תפתור את כל הבעיות של רובי בלינקו, שנאלץ השבוע להסתדר עם פחות מעשרה שחקנים, לאחר פציעה במפשעה של אורי יצחקי, שנמצא בספק למשחק, והעדרותו של השחקן ה-12, עמית שמחון, ששבר את ידו.

"ההתארגנות שלנו לא היתה אידאלית בגלל כל מה שהיה מסביב, אבל אנחנו מקווים לשחק הכי טוב שאפשר ולהשיג את התוצאה הכי טובה שנוכל בערב להשיג בערב נתון", אמר בלינקו. "משחק כזה תלוי יותר במכבי מאשר בנו, אבל אם הם ימצמצו אני מקווה שנהיה שם. אנחנו רוצים לחזור הביתה בשלום".

עדכון ראשון: 30.12 20:09
עדכון אחרון: 31.12 11:47

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully