וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלקבורן נחלצה בשלום מדרבי

30.12.2007 / 17:21

הרוברס יצאו לפרייד פארק וחזרו עם שלוש הנקודות אחרי 1:2 על דרבי, שממשיכה את דרכה לליגת המשנה. מקאללה ייעדר כשלושה שבועות

אחרי חצי עונה פלוס משחק אחד, ניתן כבר לסמן יורדת אחת כמעט בטוחה בליגה האנגלית, דרבי קאונטי. עם ניצחון אחד ו-7 נקודות בלבד, הראמס נמצאים בדרכם חזרה לצ'מפיונשיפ והיום (ראשון) הגיע הפסד נוסף, הפעם 2:1 לבלקבורן. בעקבות הניצחון עלו מארק יוז ושחקניו למקום התשיעי בטבלה, מרחק 3 נקודות מהמקום השישי.

אלא שדרבי לא נכנעה בקלות ובדקה ה-27 אף עלתה ליתרון משער של מאט אוקלי. 10 דקות עברו והראמס קיבלו הזדמנות פז להכפיל את היתרון, אחרי שריאן נלסן הכשיל את קני מילר ברחבה. סטיב הווארד בעט את הפנדל, אבל ברד פרידל הציל וכעבור שתי דקות חזרה בלקבורן למשחק בזכות שער של רוקה סנטה קרוז. בדקה ה-42 השלים דייויד בנטלי את המהפך כשעשה את ה-1:2.

מקאללה בחוץ לשלושה שבועות

מכת הפציעות והחיסורים של צ'לסי רק גוברת והולכת. נראה שאין שחקן מההרכב הראשון שמצליח לשמור על בריאותו בזמן האחרון. המכה האחרונה שניחתת על אברהם גרנט היא פציעתו של קלוד מקאללה. הקשר הצרפתי של הכחולים הובהל לבית החולים כדי לעבור ניתוח באוזנו, לאחר שסבל מבעיות שיווי משקל.

"למקאללה הייתה בעיה באוזן, שהפריעה לו בשיווי המשקל, אפילו כשהוא הלך", אמר גרנט. "לא רצינו לעשות את זה, מכיוון שאנחנו צריכים כל שחקן, אבל הוא יהיה בחוץ לכשלושה שבועות".

המנג'ר הישראלי הצהיר בימים האחרונים כי הוא עומד לעוט על חלון ההעברות על מנת להביא שחקנים לחיזוק קבוצתו. עם מכת הפציעות שפשוט לא מרפה ממנו, נראה כי צ'לסי והבעלים רומן אברמוביץ' יזדקקו להוציא לא מעט כסף.

  • עוד באותו נושא:
  • בלקבורן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully