וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תכלה שנה וקללותיה

30.12.2007 / 18:01

2007 בפרמיירליג נגמרה עם עוד הופעה אפרורית וחסרת דמיון של ליברפול. האדומים סיימו ב-0:0 מול מנצ'סטר סיטי ומאבק האליפות מתרחק

אחרי הדרמות של אתמול (שבת), העשירייה במשחק של טוטנהאם, ההפתעה באפטון פארק והגניבה של צ'לסי, הייתה לנו סיבה לקוות שהמשחק שיסגור את שנת 2007 בפרמיירליג יהיה מרתק ודרמטי. הייתה סיבה, אבל לא יותר. משחק בינוני בין מנצ'סטר סיטי וליברפול הסתיים ב-0:0 ולא העניק לאף אחת מהקבוצות את מה שרצתה.

ליברפול נראתה היום, ולא בפעם הראשונה העונה, כמו קבוצה שאת המאבקים שלה באמת תעשה מול מנצ'סטר סיטי ולא מול ארסנל, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. משהו חסר שם, בקבוצה האדומה. סטיבן ג'רארד ופרננדו טורס כבשו כמעט מחצית מהשערים של הקבוצה וכשהם לא מספקים את הסחורה אף אחד אחר לא עושה את זה.

הארי קיואל נראה היום טוב מאוד במחצית הראשונה, אבל בשנייה נעלם. הסיפור עם יוסי בניון היה הפוך. בלתי מורגש ב-45 הדקות הראשונות, לא רע ב-45 הדקות הבאות. כמנצ'סטר יונייטד למשל, כשרונאלדו בינוני, רוני עושה את העבודה, כששניהם לא בולטים, סקולס וגיגס מתעלים. בליברפול זה לא קיים. דירק קויט בכושר רע, ריאן באבל לא מקבל הזדמנויות בהרכב והמכלול מספיק רק למקום רביעי.

מנגד מנצ'סטר סיטי הפכה העונה לקבוצת צמרת לכל דבר. האצטדיון הקר והמנוכר שלה פתאום הפך למבצר, אריקסון עושה חילופים עם המון מחשבה ועם רצון אמיתי לנצח והשכר הוא מקום חמישי ומרחק נגיעה מהרביעי ומליגת האלופות. היום ראינו שתי קבוצות ששיחקו כמעט בצורה שווה. ליברפול הייתה מעט יותר טובה, מעט שלא הספיק לה בשביל להתקרב לצמרת ובשביל לברוח מיריבתה.

מהלך המשחק

המשחק נפתח בשליטה תכולה, אבל סיטי לא הגיעה להזדמנויות משמעותיות, כשמנגד ליברפול נכנסת לעניינים והמשחק הופך להיות שקול. בדקות הבאות האדומים התחילו לדחוף קדימה, בעיקר דרך הארי קיואל שמגלה יכולת טובה לאחרונה, אבל קויט וג'רארד נבלמו בתוך הרחבה. גם שתי בעיטות של פאביו אורליו מחוץ לרחבה סיכנו את השער של הארט, אבל לא מצאו את הרשת.

המחצית השנייה המשיכה עם אותה מגינה. ליברפול הייתה מעט טובה יותר, אבל לא ברמה שהספיקה לה לשער שיעשה את ההבדל. בניון וטורס סיפקו מבצע וחצי יפים, אבל חסרי תכלית ומעבר לכך לא זכינו לראות שום דמיון בחלק ההתקפי של האדומים.

בדקה ה-86 כמעט הגיע השער. דירק קויט מצא את עצמו פנוי לחלוטין ברחבה, אבל הנגיחה שלו נהדפה על ידי הארט והורחקה מקו השער על ידי ריצ'רד דאן, רגע לפני שהכדור נדחק פנימה. סיטי מצידה הלכה אחורה במחצית השנייה וניסתה לעקוץ בהתקפות מהירות, מה שלא צלח עבורה. עם מינימום הזדמנויות, המשחק האחרון של 2007 בפרמיירליג, הסתיים ללא שערים.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'רדס, נדום אונוהה, ריצ'ארד דאן, מייקל בול, דידי המאן, ודראן קורלוקה, אלאנו (רולאנדו ביאנקי 70), מרטין פטרוב, סטיבן איירלנד (גלסון פרננדז 61), דריוס ואסל (ג'אובני 75)

ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן, ג'יימי קארגר, אלבארו ארבלואה, פאביו אורליו, הארי קיואל (ריאן באבל 74), חאבייר מסצ'ראנו, סטיבן ג'רארד, יוסי בניון, דירק קויט, פרננדו טורס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully