וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר הודיע: רוצה להחתים את איזימורה

אריק רחמיאן

30.12.2007 / 22:03

הצוות המקצועי של מכבי נתניה קיים פגישה עם ההנהלה והמאמן הציג את החלטותיו. הקשר הפורטוגלי מנואל סאנצ'ס, יחל להיבחן בקבוצה

הערב (ראשון) התקיימה פגישת עבודה בין הצוות המקצועי של מכבי נתניה לבין הנהלת המועדון בביתו של הבעלים של דניאל יאמר. בסופה של הפגישה הוחלט לצרף את הקשר הניגרי שינדו איזימורה, שהרשים מאוד את הצווות המקצועי במהלך מחנה האימון שקיימה הקבוצה באילת ואף כבש אתמול את השער הרביעי לזכות הקבוצה במשחק האימון מול בני יהודה (2:4 לנתניה).

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, הודיע שכל ארבעת הנבחנים הנוספים ישוחררו ובהם החלוץ ה"ענק" אנדללה. ההחלטה של עטר נובעת ככל הנראה משום שהחלוץ ג'ורג' בה החלים מפציעתו ויישאר בקבוצה. כעת מחפש המאמן תחליף ראוי לעמדת הקשר האחורי, במקומו של תמיר כהן שיצא היום לאנגליה.

מי שעשוי לתפוס את העמדה הזו הוא מנואל סאנצ'ס, קשר פורטוגלי בן 28, שנחת הבוקר בארץ על מנת להיבחן בקבוצה. סאנצ'ס שיחק בעונה שעברה באריס לימסול מהליגה הראשונה בקפריסין, ועונה קודם לכן בויטוריה סטובל מהליגה הראשונה בפורטוגל. הוא מכונה 'פומה' במולדתו, ומשחק כקשר חמישים חמישים. כמו כן עטר עדיין מעוניין להחתים את קשר בית"ר ירושלים, מילובאן מירוסביץ'.

בישיבה הערב הודיע המאמן לצוות הניהולי על החלטתו לשחרר מהקבוצה את זנו בונדאה וסטניסלב אנגלוביץ'. נשיא המועדון, גיל לב, וחבר ההנהלה, קובי בלדב, צפויים להודיע לשניים כבר מחר על ההחלטה לשחררם מהקבוצה.

מעמדו של החלוץ הצ'יליאני, סבסטיאן רוזנטל, עדיין לא ברור. חלק מראשי המועדון תומכים בהשארתו של השחקן בסגל הרחב של הקבוצה ונראה שההחלטה לגבי עתידו קשורה בתקציבה שיעמוד לראשותו של עטר, שמעוניין מאוד לצרף את חלוץ הפועל ת"א, ליאור אסולין.

היום נרשמה התקרבות בין נתניה להפועל תל אביב בקשר להעברתו של אסולין, אחרי שהאדומים הסכימו להפחית בדרישתם לקבל 200 אלף דולר דמי השאלה, והסתפקו ב-150 אלף דולר. גורם בנתניה העריך כי אסולין יעבור לקבוצה עם פתיחת חלון ההעברות.

עדכון ראשון: 30.12 15:08
עדכון אחרון: 30.12 22:03

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully