וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה הישראלית כבר אין בלתי מנוצחות

30.12.2007 / 6:19

הפטריוטס אולי רשמו עונה מושלמת, אבל ביג בלו ירושלים כבר לא תעשה את זה, אחרי הפסד בכורה ב-IFL, לריל האוסינג חיפה - 26:18

זה היה רק עניין של זמן, ואולי גם היו נסיבות מקלות: שמונה שחקנים פצועים לביג בלו, הנסיעה הארוכה בבוקר ומשחק מעולה של הקבוצה הטובה באותו היום. בכל מקרה, התוצאה בסיום כבר לא תשתנה - ריל האוסינג חיפה עדיין בלתי מנוצחת בבית, והנחילה לירושלים את הפסדה הראשון העונה - 18:26.

ההתחלה לא נראתה טוב לחיפה, ירושלים עלתה ל-0:12 ברבע הראשון, ונראה היה ששוב הירושלמים בדרך לניצחון קל. אבל הגנה מצוינת של חיפה שמרה על התוצאה עד סוף המחצית, ורמזה שהמשחק לא גמור. המהפך התחיל באמצע הרבע השלישי, כשריל האוסניג חיפה, מיד לאחר איבוד כדור, הצליחה לשמור את ביג בלו באזור האנדזון שלה, ובנסיון הרביעי הצליח בן פרידמן לחסום בעיטה של הירושלמים, עידן מאור לקח את הכדור לתוך האנדזון הירושלמי, ויש לנו משחק.

כשהמומנטום עם החיפאים הצליחו ביג בלו לכבוש עוד טאצ'דאון שנתן להם זריקת עידוד, אבל זאת תהיה הפעם האחרונה שביג בלו יעלו על לוח התוצאות במשחק. החל מאותו רגע, כשביג בלו מובילים 8:18, הכל עבד לריל האוסינג. ברבע הרביעי ההגנה החיפאית הייתה בכל מקום, ומשחק מצוין של הקוורטבק המחליף, ניב מדלינגר, נתנו לחיפה את הניצחון שהגיע להם 18:26. המשחק הבא בליגת התאקל בישראל יהיה ביום שישי הקרוב, ה-4.1.08 כשמייקס פלייס תל אביב, יארחו את דנסינג קאמל השרון במגרש האימונים של מכבי תל אביב בקרית שלום בשעה 11 בבוקר. הקהל מוזמן.

ליגת התאקל בישראל מחפשת שחקנים המעונינים להצטרף לשורותיה לקראת העונה הבאה. הליגה מקווה לפתוח קבוצות במקומות שונים בארץ, ביניהם: באר שבע, נצרת, גוש עציון, מודיעין, ראשל"צ ורעננה. המעוניינים יכולים לפנות לאתר הליגה (קישור מצורף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully