וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנדי מוס: "הרבה אנשים לא רצו שנעשה את זה"

30.12.2007 / 12:14

רנדי מוס נכנס לפוזת "אמרתי לכם", אחרי העונה המושלמת של ניו אינגלנד פטריוטס. דון שולה, מאמן הדולפינס 1972: "הישג יוצא מהכלל"

במשך 35 שנים היו דון שולה וחבריו ממיאמי של 1972, שהגיעו למאזן נקי 0:14 (בעונה של 14 משחקים) מקפיאים שמפניות במחצית השניה של העונה. כשקבוצות היו מגיעות למאזן של תשעה או עשרה ניצחונות ללא הפסד, הם היו מחזיקים אצבעות ליריבותיהן. תמיד הייתה קבוצה שהצליחה לנצח את הבלתי מנוצחת, ולגרום לשולה ולשחקניו להוציא את השמפניות ולחגוג. אבל החל בבוקר יום ראשון השמפניות נשארו במקרר. בעונה הבאה הן לא יוכנסו שוב.

"זה הישג יוצא מהכלל", פירגן שולה לשחקני ניו אינגלנד פטריוטס, שניצחו 35:38 את ניו יורק ג'איינטס, והפכו לקבוצה הראשונה אי פעם שניצחה את כל משחקיה בעונה של 16 משחקים. "אני הראשון שמכיר מקרוב כמה שזה קשה לנצח משחק, כל משחק, במהלך העונה. הם עשו עבודה מצוינת, ואם הם יזכו בסופרבול, אני אהיה הראשון לברך את ביל בליצ'יק ושחקניו על ההישג שלהם".

רנדי מוס היה בין אלה שהיו להם שמחות כפולות בערב הזה. שני הטאצ'דאונים שלו לא רק הכריעו את המשחק, אלא גם הקנו לו שיא אישי - עונה של 23 טאצ'דאונים בתפיסה, אחד יותר מג'רי רייס, שעשה זאת עם סן פרנסיסקו לפני 20 שנה. "הסירו את הכובעים", אמר מוס, "אנשים לא האמינו שנעשה את זה, אנשים לא רצו שנעשה את זה. כשחקן וכאוהד פוטבול, גם אני מסיר את הכובע, בפני הארגון הנפלא הזה".

ביל בליצ'יק, מאמן הפטריוטס, הוסיף: "זו הרגשה נפלאה, אבל בעוד יומיים נצטרך להתעשת ולהתכונן להמשך העונה המדהימה הזו. המשימה שלנו לא הושלמה, העונה תהיה באמת גדולה רק כשנגיע מ-0:16 ל-0:19". טום בריידי, ששבר את שיאו של פייטון מאנינג והציב אותו על 50 מסירות לטאצ'דאון בעונה, סיכם: "ה-0:16 הוא תוצר של עבודה קשה לכל אורך העונה. כששברתי את השיא האישי שלי ניסיתי לשמור על קור רוח, כי המשחק היה עדיין חי. זה טאצ'דאון שהיה מיוחד לי, לרנדי ולקבוצה. אני מקווה שנמשיך לשחק פוטבול כזה ולהשיג את המטרה שלנו, שעדיין לא הושגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully