וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון נקנס בשחקני יונייטד

30.12.2007 / 12:06

המאמן זועם על שחקניו מאז ההילולה בה השתתפו, וקנס אותם בסכום כולל של מיליון ליש"ט. גורם במועדון: "מעולם לא ראינו אותו זועף כל כך"

נראה שזה היה צריך לקרות מתישהו, ועיתוני אנגליה חיכו לרגע בו מנצ'סטר יונייטד תפסיד. השדים האדומים נוצחו אמש (שבת) באפטון פארק על ידי ווסטהאם (2:1), והעיתון "ניוז אוף דה וורלד" מפרסם הבוקר שזה יעלה הרבה מאוד לשחקני יונייטד.

לפני כשבועיים ערכו שחקני יונייטד מסיבה שתוצאותיה היו עגומות מבחינת שחקנה ג'וני אוואנס, שנחשד באונס אישה בת 26. מסתבר שמאמן יונייטד, אלכס פרגוסון, חטף את הסעיף בגלל האירוע, ובמשך כל האימונים שקיימה הקבוצה מאז, הוא שאג על שחקניו. בנוסף לכך, כעסו של פרגוסון פגע בכיסם של השחקנים, והעיתון מדווח כי הסכום הכולל שנגבה מהשחקנים עומד על כמיליון (!) ליש"ט, הכבד ביותר שניתן בפרמיירליג אי פעם על עבירת משמעת. הסקוטי קנס כל כוכב משחקניו, שלקח חלק באותה הילולת אלכוהול. אגב, מחיר הכניסה לאותה מסיבת עמד על 4,000 ליש"ט לאדם. במסיבה נכחו יותר מ-100 נשים, ונשות השחקנים לא לקחו בה חלק. פרגי גם הזהיר את שחקניו לבל ישתתפו בעתיד במסיבות אלה, אחרת מצבם לא יהיה כל כך טוב מבחינה ספורטיבית וכלכלית.

מקור במועדון אמר ל"ניוז אוף דה וורלד": "פרגי פשוט זועם. אף אחד מעולם לא ראה אותו במצב רוח זועף כל כך. הוא מרצה לבחורים על העניין כל יום, מאז אותה תקרית". מי שנקנסו בשל ההשתתפות באותה מסיבה הם גארי נוויל, פול סקולס, ריו פרדיננד. לפי העיתון גם ריאן גיגס, מייקל קאריק, ווס בראון ו-ווין רוני על הכוונת של המאמן. כריסטיאנו רונאלדו ניצל מזעמו של פרגי משום שבזמן המסיבה שהה בציריך, בטקס בחירת שחקן השנה בעולם.

* "ניוז אוף דה וורלד" מפרסם היום כי רומן אברמוביץ' מתכוון להביא לסטמפורד ברידג' את הקשר לוקה מודריץ'. הבעלים של צ'לסי יהיה מוכן להשקיע 25 מיליון ליש"ט בקרואטי של דינאמו זאגרב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully