וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פילדלפיה שלחה את קורבר ליוטה

30.12.2007 / 11:42

הצלף של הסיקסרס עבר לג'אז תמורת גורדן גיריצ'ק ובחירה עתידית בסיבוב הראשון בדראפט. טי ג'יי פורד מבטיח לחזור למגרשים עוד העונה

עונת הטריידים המשמעותיים ב-NBA תגיע רק לקראת פברואר, אבל כבר הלילה (בין שבת לראשון) ביצעו יוטה ופילדלפיה עסקה מסקרנת, שעשויה לשרת בצורה טובה את שתי הקבוצות. הסיקסרס, שמנסים נואשות לפנות כמה שיותר מקום תחת תקרת השכר שלהם לקראת הקיץ, שלחו את קייל קורבר לסולט לייק סיטי, תמורת גורדן גיריצ'ק ובחירה עתידית בסיבוב הראשון בדראפט, ככל הנראה ב-2009.

קורבר, המחזיק בחוזה לשלוש שנים נוספות שהכביד על המאזן הכלכלי של פילי, קלע 10.5 נקודות למשחק בחמש העונות האחרונות במדי הסיקסרס, וקלע בהתמדה בממוצע מצוין של מעל 40 אחוזים מהשלוש. למרות שהעונה הממוצע שלו מחוץ לקשת עומד על 35 אחוזים בלבד, ביוטה מאמינים שהוא יספק לקבוצה את הידית שכל כך נחוצה לה כדי להוסיף איום התקפי נוסף לצמד הקטלני קרלוס בוזר ודרון וויליאמס.

גיריצ'ק הקרואטי נזרק לאחרונה על ידי מאמנו ג'רי סלואן הישר לחדר ההלבשה במהלך משחק אחרי ששמר בצורה מרושלת, אבל בעיר אחוות האחים ישמחו לקבל אותו, ואת החוזה שלו שמסתיים בקיץ הקרוב, בזרועות פתוחות.

* טי ג'יי פורד, הרכז של טורונטו שמושבת מפעילות מאז המכה הקשה שספג מאל הורפורד במשחק מול אטלנטה לפני כשלושה שבועות, הבטיח לאוהדי הראפטורס כי הוא מתכוון לחזור למגרשים עוד העונה, וכי השמועות על האפשרות שיפרוש אינן מבוססות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully