וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר למכבי פ"ת: "ארבייטמן לא ישוחרר"

30.12.2007 / 19:32

חלוץ חיפה, שמבוקש במלאבס ובהפועל ת"א וביקש לעזוב, יענה בשלילה. בעקבות הגעת פנטאני, רוני לוי הודיע לפאוליניו: "אתה משוחרר"

נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, שוחח הערב (ראשון) עם יושב ראש מכבי פתח תקוה, משה זוארץ, בנוגע לאפשרות שהחלוץ שלומי ארבייטמן ישוחרר לקבוצה של עופר פביאן. שחר הבהיר בשיחה שהוא קיבל החלטה שלא לשחרר את ארבייטמן. החלוץ שמחכה לתשובה מהקבוצה, צפוי לקבל את ההודעה בהמשך הערב. בפתח תקוה מאמינים כי לאור ההחלטה של שחר, ארבייטמן לא ישוחרר בהמשך גם להפועל תל אביב.

חלוץ הרכש של מכבי חיפה, הדרום אפריקאי ת'מבינקוסי פנטאני, נחת הבוקר בישראל ויצטרף לאימוני הקבוצה שיתקיימו השבוע. ביום ראשון הבא יש לקבוצה משחק ליגה נגד מכבי פתח תקוה, ולא ברור אם פנטאני יוכל לשחק, וזאת משום שבאותו יום הוא ייצא למחנה האימונים של נבחרת דרום אפריקה לאליפות אפריקה, יחד עם פיטר מסיללה. "הייתי בישראל בעבר, ואני מכיר את חיפה, זו קבוצה מצוינת", אמר פנטאני עם נחיתתו, "בינתיים, באתי לתקופה קצרה כי אני יוצא לאליפות אפריקה. זה יהיה קשה מהבחינה הזו, אבל ככה זה בכדורגל".

בחיפה מנסים מזה כשבועיים לדחות את הגעתו של פנטאני לדרום אפריקה ביום, כדי שיוכל להשתתף במשחק, אך טרם קיבלו אישור לעניין. בעקבות הגעתו של פנטאני, הודיע הערב מאמן הקבוצה רוני לוי לקשר הברזילאי פאוליניו כי הוא משוחרר מהקבוצה.

עדכון ראשון: 30.12 9:08
עדכון אחרון: 30.12 19:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully