וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת: אופיר לוזון מונה לסקאוט מחלקת הנוער

29.12.2007 / 19:11

בנו של מנהל הקבוצה, איציק לוזון, חזר למועדון. לאור המתיחות עם הפועל תל אביב שחר עשוי לתת למכבי פתח תקוה עדיפות בהחתמת ארבייטמן

לאחר שעזב את המועדון לפני כשבועיים, חוזר אופיר לוזון, בנו של מנהל מכבי פתח תקוה איציק לוזון, לקבוצה. לוזון ישמש כסקאוט של מחלקת הנוער, מאמן בבבית הספר לכדורגל, ואיש שיווק מול הקהילה. כזכור, לוזון, שלא היה בעל תפקיד מוגדר במועדון, החליט לעזוב לאחר שההנהלה שינתה מספר פעמים את שכרו, וגם לאחר פגישה עם יושב ראש המועדון שינו זוארץ, לא השתכנע והחליט לעזוב לטובת עסקים פרטיים. בסוף השבוע שוחחו השניים פעם נוספת, בפגישה בה היה נוכח גם אביו איציק, בה השכנע לחזור.

בצד המקצועי, החלוץ הקונגולזי כריסטיאן לאנדו טובי, אמור להגיע במהלך השבוע למבחנים בקבוצה.

בישיבת הנהלה שנערכה בקבוצה הוחלט לפנות למכבי חיפה במטרה לצרף את החלוץ שלומי ארבייטמן. בתחילת השבוע הבא צפויה ההנהלה לפנות לחיפה באופן רשמי בנושא. עד כה לא שוחחה ההנהלה עם השחקן כיוון שהוא עדיין לא ביקש באופן רשמי להשתחרר מחיפה, אולם בסוף השבוע האחרון ביקש השחקן מיעקב שחר לעזוב את הקבוצה.

כזכור, גורם בחיפה אמר בסוף השבוע, כי העובדה שהפועל תל אביב פנתה לשחקן ללא אישורה של חיפה לא תתרום לה בעתיד לקבל את ארבייטמן. נראה כי לאור המתיחות שנוצרה עם הפועל תל אביב, יעניק שחר עדיפות ראשונה למכבי פתח תקוה במידה ויחליט לשחרר את השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully