וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "לא ראיתי את הנבדל"

29.12.2007 / 22:11

צ’לסי ניצחה 1:2 את ניוקאסל משער בנבדל ברור של קאלו, אבל גרנט עצם את עיניו. אלרדייס: ”כואב לי עמוק בלב”. פרגוסון אחרי ההפסד: ”אין טענות. אנחנו רק בני אדם”

למחזורי חג המולד באנגליה יצא שם של כאלו שתמיד מספקים שערים ודרמות רבות. מחזור 'הבוקסינג דיי', שנערך באמצע השבוע, ניפק 33 שערים, כשגולת הכותרת היה התיקו 4:4 המדהים של צ'לסי מול אסטון וילה. היום (שבת) נערך המחזור ה-20, בו נכבשו כבר 31 שערים, עוד לפני שני משחקים שייערכו ביום ראשון, ביניהם תארח מנצ'סטר סיטי את ליברפול. את רב השערים קיבלנו בוויט הארט ליין עת טוטנהאם ניצחה 4:6 (!) את רדינג. דימיטאר ברבאטוב אחראי על ארבעה מתוך השישייה של התרנגולים.

אבל שני הסיפורים הגדולים של המחזור קשורים, כמובן, בשתיים ממוליכות הטבלה, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד. הכחולים של אברהם גרנט התקשו בבית מול ניוקאסל ועד הדקה ה-87 הלוח הורה על 1:1. אלא שאז סלומון קאלו כבש מעמדת נבדל ברורה. לא ברור איפה הקוון היה, אבל השער אושר, והמיליונרים גרפו עוד שלוש נקודות. צ'לסי, שבעונה שעברה אספה רק שלוש נקודות בשלושת מחזורי החג, הצליחה עד כה יותר עם תיקו וניצחון. באמצע השבוע תצא לקרייבן קוטג' של פולהאם במטרה להמשיך להידבק למוליכות.

השדים האדומים, שרק תפסו את ראשות הטבלה באמצע השבוע אחרי הניצחון המשכנע על סנדרלנד בחוץ 0:4, נוצחו על ידי ווסטהאם (2:1). ארסנל ניצלה זאת, גברה 1:4 על אברטון ושבה לפסגה האנגלית.

גרנט: "הראינו הרבה אופי"

"אני לא ראיתי את הנבדל", אמר גרנט בסיום. על המשחק אמר המנג'ר הישראלי: "יצרנו הרבה מצבים, כך שבכל מקרה הגיע לנו לנצח. שיחקנו כדורגל טוב עם הרבה רוח לחימה, במיוחד במחצית הראשונה. לקראת הסיום הראינו הרבה אופי".

גרנט קיבל בוז מאלפי הצופים לאחר שהחליף את ג'ו קול ומיכאל באלאק בקלאודיו פיזארו וסקוט סינקלייר: "אני חושב שהקהל נמצא מאחורינו. הם יודעים שאנחנו עוברים תקופה קשה עם כל הבעיות שיש לנו. החילופים נעשו מכיוון שקול סחב פציעה ובאלאק עדיין לא בכושר למשחק שלם".

הנגזל הגדול מהסיפור הוא סאם אלרדייס, מנג'ר המגאפייז, שמעמדו בקבוצה מעורער ממילא. 'ביג סאם' הנזעם האשים את הקוון: "זהו אחד מאותם מקרים שלא אכפת לי להיכנס לצרות. אבל אני יודע שאצטרך לשלם כסף, ואני לא רוצה להתעסק עם הכסף שלי. זה כואב עמוק בלב, לא רק בשבילי, אלא בשביל כל הקבוצה. התיקו פשוט נלקח מאיתנו בעקבות הטעות. חייבים להתלונן אחרי טעות כזו, שעלתה לנו ביוקר והכריעה את התוצאה".

פרגוסון: "אנחנו לא מושלמים"

מחזורי החג גם מתאפיינים בהפתעות. זו הגיעה באפטון פארק, מגרשה של ווסטהאם יונייטד, שהנחילה למנצ'סטר יונייטד הפסד 2:1, לאחר חמישה ניצחונות ליגה רצופים. בעקבות ההפסד איבדו השדים האדומים את הפסגה אחרי שעלו אליה רק במחזור הקודם.

"אין לי שום טענות. נוצחנו על ידי קבוצה שרצתה יותר מאיתנו", אמר אלכס פרגוסון, מנג'ר היונייטד. "לא שיחקנו אפילו קרוב לרמה הרגילה שלנו. אם היינו מבקיעים את הפנדל, הרי שהמשחק היה גמור, אבל זה מה שקורה כשלא מבקיעים. אנחנו בני אדם, אי אפשר לצפות מהשחקנים להיות מושלמים".

קרלוס טבס, חלוץ היונייטד, ששב עם קבוצתו החדשה לאפטון פארק לאחר שבעונה שעברה הציל את ווסטהאם כמעט במו רגליו מירידה, קיבל תשואות רבות בתחילת המשחק.

למרות הדרמה בשני המשחקים של המוליכות, הרי שמי שממשיכה לספק כותרות היא טוטנהאם. הקבוצה של המנג'ר הספרדי המצוין חואנדה ראמוס מתחילה לתפוס כיוון כלפי מעלה. היום היא ניצחה במשחק מדהים 4:6 את רדינג. ארבעה מהשערים כבש החלוץ הבולגרי דימיטאר ברבאטוב, שהכפיל בכך את מניין הכיבושים שלו העונה. החלוץ הגבוה, שבתחילת העונה נראה כי הוא 'עושה טובה' שהוא משחק, מכיוון שאבה במעבר למנצ'סטר יונייטד, מתחיל להפציץ כמו שרק הוא יודע. עד לפני שבועיים היו לו רק שני שערים במאזן. בשבועיים האחרונים כבש שישה.

עוזר מאמן טוטנהאם גאס פויט אמר: "הנקודה החיובית היא שהוכחנו שאנחנו יכולים לחזור שלוש פעמים מפיגור. זה היה משחק מצוין בשביל הכותרות המרכזיות, אבל לא בשביל אף אחד מהמנג'רים. בסופו של דבר אפשר לשמוח מששת השערים שכבשנו, משלוש הנקודות שהשגנו ומכך שאנו ממשיכים להתקדם הלאה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מויס: "מדהים שהפסדנו 4:1"

אברטון אירחה את ארסנל, שעלתה לשחק עם הידיעה על ההפסד של מנצ'סטר יונייטד. ארסן ונגר לא כלל במערך את עמנואל אדבאיור ותמאש רוזיצקי. במחצית הראשונה זה נראה רע מאוד מבחינת התותחנים, כשהכחולים היו מצוינים וירדו להפסקה ביתרון. במחצית השנייה חזרה ארסנל אחרת לכר הדשא. אדוארדו עשה מהפך מהיר (47, 58). את השניים הנוספים כבשו לא אחרים מאשר אדבאיור ורוזיצקי. ארסנל חוזרת להוליך את הטבלה.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר התייחס לאי הכללתם בהרכב של הצמד: "זה היה הימור קל מכיוון שהם שני שחקנים חשובים מאוד במערך שלנו. הם התאמצו מאוד מול פורטסמות והיו צריכים קצת אוויר".

אברטון, מצידה, ממשיכה להתרפס בפני הגדולות. הטופי רוצים אמנם לדגדג את החבורה המובילה, אבל כבר הפסידו העונה פעמיים למנצ'סטר יונייטד ועוד פעם בבית, בדקה ה-90, בדרבי הגדול לליברפול.

דייויד מויס, מנג'ר אברטון, נשמע מופתע והמום: "התרשמתי מהדרך בה שיחקנו. אני חושב שהיינו טובים יותר מארסנל. זה מדהים שהפסדנו 4:1 כי הקשינו מאוד את החיים עליהם. אני חושב שהקבוצה הטובה הפסידה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully