וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנבחרת בגמר, שרף חזר לארץ

שגיא ניר

29.12.2007 / 21:01

ישראל ניצחה 82:97 את אסיס הברזילאית, המאמן הלאומי שב ארצה מסיבות אישיות. גם עומרי כספי, ניר כהן ואלישי כדיר עלו על המטוס

מאמן נבחרת ישראל צביקה שרף עזב הערב (שבת) את הולנד ועלה על טיסה חזרה לישראל. שרף, שחזר ארצה מסיבות אישיות, הצטרף לטיסה עליה עלו כמתוכנן ניר כהן, אלישי כדיר ועומרי כספי, על מנת להספיק להכנות למשחק הליגה בין עירוני רמת גן למכבי תל אביב ביום שני הקרוב. המאמן והשחקנים עזבו את הנבחרת אחרי הניצחון הערב 82:97 בחצי גמר טורניר חג המולד את קונטי אסיס הברזילאית. את המשחק האחרון של הנבחרת בגמר הטורניר מחר בצהריים יעביר עוזרו של שרף, רוני בוסני.

באיגוד הכדורסל אישרו לשרף לחזור ארצה לפני תום הטורניר. יושב ראש האיגוד, ירמי אולמרט סיפר: "הערכנו שאם נותנים למשחק הליגה את החשיבות שלו, נאפשר לכל מי שקשור למשחק לחזור ארצה. צריך להבין שכל הטורניר הזה הוא כדי לצבור נסיון. לא מדובר במשחקים רשמיים. נבחרות שהיו אמורות להגיע לטורניר לא הגיעו, ולאור הנסיבות והלקחים החלטנו כך. שרף הוא לא המאמן הקבוע של הנבחרת האולימפית, אנחנו לא רוצים ליצור דרמה, כי אין כאן דרמה".

המשחק עצמו היה שקול במחצית הראשונה, אותה סיימה ישראל בפיגור 47:45. אבל רבע שלישי דומיננטי בו קלעה ישראל 33 נקודות לעומת 17 בלבד של הברזילאים הכריע את המשחק. יובל נעימי שוב הוביל את קלעי הנבחרת עם 21 נקודות, יהוא אורלנד הוסיף 20, יוגב אוחיון (12 ריבאונדים) ועומרי כספי (9 ריבאונדים ושישה אסיסטים) הוסיפו 17 כל אחד. יתר הקלעים: ניר כהן 11 (7 ריבאונדים), יוני ניר 4, מורן רוט 3, מושון יעקוסי ואנטון שוטבין 2 כל אחד.

יריבתה של ישראל בגמר תהיה קבוצה ברזילאית נוספת, מינאס קלוב, שגברה בחצי הגמר השני בטורניר 80:90 על דן בוס ההולנדית. רועי ברקוביץ' שיחק 12 דקות וקלע שמונה נקודות לדן בוס.

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully