וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקרית חמורה בין שטראובר למאיר לוי

אריק רחמיאן

29.12.2007 / 18:19

במהלך משחק האימון נגד בני יהודה, התפרץ שוער נתניה אחרי פסיקה של השופט. עטר יחליט בקרוב לגבי חיזוק. מירוסביץ' ואסולין עדיין על הכוונת

מכבי נתניה סיימה את מחנה האימונים שקיימה השבוע באילת. קודם לכן, בצהריים, ערכה הקבוצה משחק אימון נגד בני יהודה בקיבוץ אילות. נתניה ניצחה 2:4. דלה ימפולסקי (15), איתי שכטר (49), לואיס מרין (68, פנדל) והנבחן איזימורה שינודו, שחתם בדקה ה-90, כבשו לנתניה. אלי אברבנל (45, פנדל) וז'וזה דוארטה (55) כבשו לבני יהודה. את המשחק ניהל השופט מאיר לוי.

תקרית חמורה התרחשה בין מאיר לוי ללירן שטראובר סמוך לדקת הסיום של המחצית הראשונה, בעת שלוי קבע ששטראובר הכשיל את אימורו לוקמן והורה על הנקודה הלבנה. השוער, שלא קיבל את הפסיקה, צעק ללוי: "זה לא נכון, לא נגעתי בו". שטראובר, שאף התעמת עם הקוון, ספג לאחר מכן כרטיס צהוב. מאיר לוי פנה למאמן ראובן עטר והציע לו להוציא את השוער לפני שיוציא לו כרטיס אדום וידווח בדו"ח המשחק על התנהגות השוער, שהייתה עולה לו במשחק הליגה הקרוב. שטראובר פנה לעטר וביקש להחליפו, ואכן המאמן שילב במחצית השנייה את השוער השלישי דניאל ליפשיץ, שכן גל ניר ממשיך להחלים מהפציעה בברך.

במהלך המשחק עקבו שני המאמנים אחרי מספר נבחנים זרים. עטר בחן את כל חמשת הזרים שיצאו עם הקבוצה למחנה. מי שהותירו רושם טוב הם הקשר איזומורה והחלוץ אנדללה. עטר, שרוצה מאוד להתחזק כבר לפני המשחק מול בני סכנין, צפוי להחליט כבר ביום ראשון ולהודיע להנהלה כדי שזו תיכנס למשא ומתן עם השחקנים. ההתלבטות הגדולה שלו היא בעמדת הקשר האחורי. כזכור, לפני שבוע וחצי פנה גורם בכיר בנתניה לבית"ר ירושלים וביקש לשחרר את מילובן מירוסביץ'. בסוף השבוע נעשתה פנייה נוספת. במידה והתשובה שתתקבל תהיה שלילית, עשוי עטר להודיע על החלטתו לצרף את הקשר איזימורה והחלוץ אנדללה, במקומם של סטניסלאב אנגלוביץ' וזאנו בונדאה. השניים זומנו לפגישה, שתתקיים מחר בינם לבין ראשי המועדון, בה יקבלו הודעה על שחרורם.

התקרבות מסוימת נרשמה במהלך סוף השבוע בין הנהלת נתניה להפועל תל אביב, שדרשה 200 אלף דולר עבור החלוץ ליאור אסולין. כעת, מוכנים האדומים להשאיל את שחקנם המושעה תמורת כ-150 אלף דולר לעונה. בסביבתו של עטר אמרו: "ראובן רוצה מאוד לצרף את אסולין לסגל. הוא מאמין בו ובטוח שיוכל להפיק ממנו את מה שהוא יודע שיש בו, אולם כעת הכול תלוי במשא ומתן הכספי". גורם בנתניה סירב להגיב בעניין והסתפק ואמר: "זה לא סוד שעטר מעוניין בשחקן, אבל יש משא ומתן. הפועל יודעים באיזה תנאים אנחנו מוכנים להעבירו לשורותינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully