וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטז לא מוותר על קראוץ'

29.12.2007 / 14:29

מנצ'סטר סיטי התעניינה בחלוץ, אבל מאמןליברפול שומר על הסגל: "אנו מתמודדים בכמה מסגרות, אם יציעו 40 מ' ליש"ט, אולי נשקול זאת"

פיטר קראוץ' הביע לא אחת תרעומת על דקות המשחק שלו, והאופן שבו מאמנו רפא בניטז משתמש בו, אך נראה שהספרדי לא שועה לטרוניות של הענק האנגלי, והוא מתעקש להשאירו בליברפול. בנטיז לא אוהב לוותר בקלות על כוכביו, בוודאי באמצע העונה, וכשמנצ'סטר סיטי הביעה התעניינות בקראוץ', בניטז דאג להנמיך את ציפיותיה. "אנו לא חושבים למכור שחקנים, משום שנשחק בגביע האנגלי, ליגת האלופות והליגה האנגלית , ואנו רוצים להיות קרובים למטרות האלו".

"אין לדעת אם יהיו עוד פציעות", המשיך בניטז להסביר את סירובו למכור את קראוץ', "לכן, יש לשמור על השחקנים הקיימים. אנו מאוד שמחים שיש לנו אותם". ומה בכל זאת יגרום לספרדי לחשוב פעמיים? "אם מישהו יבוא ויציע 40 מיליון ליש"ט, אולי נשקול זאת. הבעיה היא שכשמוכרים שחקן, צריך להביא לו תחליף, כדי לשמור על כוחה של הקבוצה". קראוץ' אינו הממורמר היחיד, וגם הקשר מוחמד סיסוקו סובל באנפילד. "הם מקצוענים", הגיב בניטז לסוגיה, "עליהן להבין שהם בקבוצה שנלחמת על כל הפרסים הגדולים, עליהם להבין שאנו זקוקים כעת לכולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully