וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טעינו שהבאנו את אסולין"

רגב גולדמן

29.12.2007 / 13:11

גורם בהפועל ת"א הודה כי בקבוצה מאסו בבעיות המשמעת של החלוץ, שהושעה עד להודעה חדשה. "כמה כסף השקענו ומה קיבלנו?"

חלוץ הפועל תל אביב, ליאור אסולין, הושעה אמש (שישי) מאימוני הקבוצה עד להודעה חדשה. ראשי הקבוצה, בעצה אחת עם הצוות המקצועי, הודיעו לחלוץ על החלטתם וזאת בעקבות שרשרת אירועי המשמעת בהם היה מעורב החלוץ לאחרונה. השחקן יערוך אימונים אישיים בלבד, ויגרע מהמסגרת הקבוצתית לעת עתה.

גורם בכיר בהפועל תל אביב התבטא בנושא השעייתו של אסולין ואמר: "אי אפשר להמשיך איתו. גם השחקנים מאסו בו. הוא לא מסתדר עם אף אחד במועדון והגיע הזמן להוציא אותו מהמערכת. כנראה שעשינו טעות שהבאנו אותו בתחילת השנה. טעינו".

אותו גורם הוסיף ואמר בשיחות סגורות: "עלותו של אסולין היא כל כך גבוהה. כמה כסף השקענו עליו ומה קיבלנו בתמורה?!". בתוך כך החליטו בהפועל תל אביב להאיץ בימים הקרובים את תהליך העברתו של אסולין לקבוצה אחרת, ככל הנראה למכבי נתניה שמעוניינת בשירותיו של החלוץ. אלי גוטמן, מאמנה של הפועל תל אביב, שוחח ביומיים האחרונים על ליאור אסולין אך בין היתר אמר אסולין בשיחה: "אני לא רוצה להמשיך בקבוצה. לא טוב לי פה". ראשי הקבוצה עודכנו בפרטי השיחה והחליטו מיידית על השעייתו של השחקן.

ליאור אסולין הוזכר בעבר בפרשת "הקזינו" בבלגיה, שם בילו שלושה שחקני הפועל תל אביב לאחר משחק ההפסד לאנדרלכט במסגרת שלב הבתים של גביע אופ"א. אסולין הועמד לדין ונקנס בסכום של כ-100 אלף שקלים, קנס שיא בתולדות המועדון.

בנוסף לכך, החלוץ הושהה מאימוני הקבוצה באותן שבועות והתאמן בצידי המגרש ובחדר הכושר של המועדון במתחם וולפסון, ללא יתר השחקנים. בשיחות שערכו עימו ראשי הקבוצה, ומאמן הקבוצה דאז, גיא לוזון, הוחלט להחזירו לסגל הקבוצה, ימים ספורים לפני משחקה השני של הפועל תל אביב במסגרת גביע אופ"א, נגד טוטנהאם האנגלית.

באימון הראשון שקיימה השבוע הקבוצה, אסולין לא הופיע, וזאת לאחר שטיסתו התעכבה בדרך חזרה מלונדון. הצוות המקצועי קיבל את הודעתו של החלוץ בנושא העיכוב, ולמחרת הוא הופיע לאימונים כרגיל. באחד האימון באמצע השבוע התעמת אסולין עם שי אבוטבול, והשניים הגיעו עד מהרה לקטטה של ממש, ורק התערבותם של יתר שחקני הקבוצה מנעה תגרה גדולה בהרבה. ביום שישי התחצף השחקן למאמן הכושר של הקבוצה, רון ציבלין, במהלך משחק אימון נדש בני לוד.

הבוקר כאמור לא הגיע ליאור אסולין לאימון הקבוצה, לאחר שראשי הקבוצה הודיעו לו שהוא מושעה עד להודעה חדשה.

בוולפסון כבר חושבים על בני יהודה

בתוך כך המשיכה הפועל תל אביב בהכנותיה לקראת המשחק החשוב בשבוע הבא נגד בני יהודה, והיום (שבת) ערכה הקבוצה אימון נוסף בוולפסון. מלבד ליאור אסולין, שקיבל הודעה עד השעייתו עד להודעה חדשה, גם דני בונדר החולה נעדר מהאימון.

ביום שישי הגיע בונדר למשחק האימון של הפועל תל אביב בוולפסון נגד בני לוד, אך לא חש בטוב, נבדק על ידי הצוות הרפואי של הקבוצה ושוחרר מהמשחק. הבלם הצעיר צפוי לחזור מחר לאימונים, כמו גם החלוץ רועי דיין, שנעדר אף הוא מהאימון היום בשל מחלה.

חלק מהשחקנים בקבוצה הופתעו לגלות שליאור אסולין לא הגיע לאימון בצהריים, ולא ידעו מה הסיבה. מאוחר יותר נאמר לשחקנים כי החלוץ הושעה על ידי אריה הרשקוביץ' ולא יתאמן איתם. שי אבוטבול סובל מכאבים בקרסולו ואתמול הוא קיבל זריקה. הקשר יחזור לאימונים סדירים בתחילת שבוע הבא.

מנואל לורנט, קשר קידמי בן 21, החל להיבחן בקבוצה וערך היום אימון ביחד עם כל הסגל. לורנט שיחק במכללות בארצות הברית, והוא צפוי להיבחן בימים הקרובים. קבוצת הנוער של המועדון ניצחה הבוקר בוולפסון 1:2 את בית"ר נס טוברוק, מצמד שערים של חלוץ הקבוצה, רביד אשר.

אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס צפו במשחק, כמו גם חלוצה ברזילאי של הפועל תל אביב, פאביו ג'וניור ושלמה שרף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully