וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקיץ הזה תלבש לבן?

29.12.2007 / 12:18

ה"אס" הספרדי מדווח שנשיא ריאל יציע בקיץ 70 מ' יורו עבור כריסטאינו רונאלדו. אחיו של רונאלדיניו: "ברצלונה רוצה להאריך את חוזהו"

ריאל מדריד להוטה לקנות את רונאלדו. לא, לא רואדלו הברזילאי, שעזב אותה בעונה שעברה, אלא את כריסטיאנו רונאלדו, הפורטוגלי הלוהט של מנצ'סטר יונייטד. החלוץ בן ה-22 כבר הביע את רצונו לשחק בספרד, ובסנטיאגו ברנבאו לא השתהו. לפי "אס" הספרדי נשיא ריאל, רמון קלדרון, מתכוון בקיץ הקרוב למצוא מימון להבאתו של הילד, יליד האי הפורטוגלי, מדירה.

לרונאלדו אין סעיף מכירה בחוזה, אבל בספרד מדווחים שקלדרון עשוי להציע 70 מיליון יורו כדי לראותו את הפורטוגלי לובשים את המדים הלבנים, ועם כזה סכום, ספק אם באולד טראפורד ידקדקו בשורות הקטנות. אלכס פרגוסון החתים את רונאלדו על חוזה עד 2012, אבל נראה שלרמון קלדרון יש תוכנית אחרת עבור הנער.

רונאלדיניו נשאר בקאמפ נואו. בינתיים

בקאמפ נואו עוסקים בימים האחרונים רק באיש אחד: רונאלדיניו. אחרי הדיווחים כאילו הפנומן הברזילאי עתיד לעבור כבר בחודש ינואר לשורות אלופת אירופה, מילאן, יצא אחיו-סוכנו רוברטו דה אסיס לתקשורת, והכחיש זאת.

"אין משא ומתן עם מילאן בשלב זה, אבל מנגד יש הרבה ספקולציות בתקשורת. יש לרונאלדיניו חוזה בברצלונה עד 2010, וזה חשוב לו מאוד. חוץ מזה, ההנהלה הביע רצון להאריך לו את החוזה", אמר דה אסיס. רונאלדיניו סבל מחרושת השמועות בזמן שנפש מעט במולדתו, והערב (שבת) ברצלונה חוזרת להתאמן, ורונאלדיניו, כך נראה בינתיים, לא הולך לשום מקום.

דבריו של אסיס כנראה לא הגיעו למילאנו. סוכן השחקנים האיטלקי המפורסם ארנסטו ברונזטי אמר כי הרוסונרי קורבים לעיסקה: "הם כמו זוג שהתארס. ברלוסקוני הצהיר שהוא רוצה אותו, ומילאן מסתערת עליו בכל הכוח".

לברונזטי אין ספק שהברזילאי "יבחר במילאן על פני אנגליה". ואם כבר מדברים על ברזילאים בסן סירו, אז חוסר בהירות אופף את עתידו של רונאלדו במילאן. אלופת אירופה הודיעה כי היא לא מתכוונת לשחררו, אולם העיתון הברזילאי "גלובוספורט" מדווח שהנהלת מליאן תיפגש בשבוע הקרוב עם ראשי הקבוצה הברזילאית פלמנגו, ונשיאה קלבר לייטה.

רונאלדו נמצא כעת בברזיל, שם הוא חוגג את בוא השנה החדשה, ולפי דיווחי העיתון, הפגישה בין ההנהלות תתקיים בריו דה ז'נרו. הדיווחים הסותרים רק מעצימים את הסקרנות לגבי עתידו הקרוב של החלוץ בן ה-31. מילאן הכחישה כי התירה לנהל מגעים עם שחקנה, אולם לייטה אמר מוקדם יותר השבוע כי "פלמנגו קיבלה אישור ממילאן לנהל עם רונאלדו משא ומתן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully