וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף, מעבר לשיא

29.12.2007 / 0:01

ניו אינגלנד עשתה היסטוריה, אבל המאבקים האמיתיים יהיו על הפלייאוף. וושינגטון-דאלאס, אינדי-טנסי, קליבלנד-סן פרנסיסקו

אמריקה פמפמה את המשחק בין ניו אינגלנד לניו יורק ג'איינטס, אבל מלבד המפגש הזה, יש עוד כמה משחקים מכריעים ותסריטים מעניינים. בניגוד לשנים עברו, הקרב הוא רק על כרטיס אחד בכל חטיבה, מה שיוצר קצת פחות מתח, ועדיין מדובר במחזור נעילה, על כל ההשלכות שבו. זהו גם שבוע הימורים אחרון לעונה, כשבשבוע שעבר תפסנו 9 מ-16 ו-141 מ-237 במאזן השנתי. לפני שנעבור לסקירה, נראה מה מכינות לנו הרשתות. לזכותן ייאמר - כל המשחקים בעלי השפעה על הפלייאוף. סחתן.

3:15, בין שבת לראשון: ניו יורק ג'איינטס - ניו אינגלנד (ESPN)

20:00: קליבלנד - סן פרנסיסקו (METV)

20:00: שיקגו - ניו אורלינס (FOX)

23:15: וושינגטון - דאלאס (METV)

3:15: אינדיאנפוליס - טנסי (ESPN)

ניו יורק ג'איינטס - ניו אינגלנד

על המשחק הזה - בדיווח הנפרד. ההימור שלנו היה: ניו אינגלנד

AFC: בין טנסי לקליבלנד

תמונת המצב ב-AFC היא כזו: ניו אינגלנד, אינדיאנפוליס, פיטסבורג, סן דייגו וג'קסונוויל כבר הבטיחו את מקומן בפלייאוף, כשכרגע יש רק קרב מיקום בין פיטסבורג לסן דייגו על מקומות 3 ו-4. מקומות 1, 2 ו-5 מובטחים. בקרב על הכרטיס השישי נמצאות טנסי וקליבלנד. עכשיו, שימו לב לנתון הבא: ניצחון של טנסי על אינדיאנפוליס מעלה אותה לפלייאוף. לעומת זאת, הפסד של טנסי יעלה את קליבלנד לפלייאוף גם אם זו לא תנצח את סן פרנסיסקו. נכון לעכשיו שובר השוויון הוא של הטייטאנס, אולם במקרה של הפסד, לטייטאנס יהיה מאזן חטיבתי פחות טוב משל הבראונס.

קליבלנד (6:9) - סן פרנסיסקו (10:5) - 20:00, METV

בעצם, המשחק הזה הופך למשחק חסר חשיבות לחלוטין בעקבות הסנאריו שהצגנו. הבראונס תלויים אך ורק בתוצאה שתגיע מ-RCA דום. הניינרס השביתו את שמחתה של דנבר כשניצחו בשנה שעברה ומנעו ממנה עלייה לפלייאוף, ובכל מקרה, גם אם ינצחו במכלאת הכלבים, לא יקלקלו את החגיגות של הבראונס במקרה שטנסי תפסיד. דרק אנדרסון, קלן ווינסלו, בריילון אדוארדס וג'מאל לואיס ינסו לסיים את העונה המצויינת, יחסית, של החומים בטעם טוב.

התחזית: ניצחון לקליבלנד


אינדיאנפוליס (2:13) - טנסי (6:9) - 3:15, ESPN

תראו, הטייטאנס די שמחים מהנסיבות במשחק הזה. לקולטס אין על מה להילחם, ובהסתמך על ניסיון העבר, פייטון מאנינג נח לא מעט במחזור האחרון של העונה. אבל כמה נקודות עומדות כאן לרעת טנסי. האחת - שג'ים סורג'י, המחליף של מאנינג, כבר הוכיח לא אחת שהוא מסוגל לזרוק את הכדור. השניה - יהיה לו למי לזרוק, כי מרווין האריסון חוזר, כנראה, לראות מגרש, גם אם לזמן מוגבל. השלישית - וינס יאנג עדיין לא הוכיח שהוא יכול להיות עקבי ביכולת המסירה שלו, ואם יגלה משחק ירוד כמו בשבוע שעבר מול הג'טס - אלוהים ישמור את ג'ף פישר. בכל מקרה, הטיטאנים יפעילו את לנדייל וייט וכריס בראון על הקרקע, במטרה לטחון יארדים ולהבהיל את הגנת הקולטס. זה יהיה משחק מאוד מעניין.

התחזית שלנו: טנסי בחוץ, ניצחון לקולטס

NFC: בין וושינגטון, מינסוטה וניו אורלינס

תמונת המצב ב-NFC: דאלאס, גרין ביי, סיאטל, טמפה ביי והג'איינטס כבר הבטיחו, בסדר הזה, את מקומות 1-5. הקרב ניטש בין וושינגטון, מינסוטה וניו אורלינס. הוייקינגס יכלו להעפיל בשבוע שעבר, אבל הניצחון של הרדסקינס עליהם מציב אותם בראש הדירוג. וושינגטון צריכה לנצח את דאלאס כדי לעלות. מינסוטה זקוקה להפסד של הסקינס ולניצחון בדנבר, והסיינטס ייאלצו להיתלות בתוצאות משני המשחקים הללו. רק אם אדומי העור והויקינגים יפסידו והקדושים ינצחו בשיקגו - הם בפנים. למי יש יותר סיכוי?


וושינגטון - דאלאס - 23:15, METV

לפני שנתיים הייתה וושינגטון במצב כמעט בלתי אפשרי, וברגע האחרון נכנסה לפלייאוף. גם השנה, אחרי ההפסד הביתי לבפאלו, נראו העניינים יגעים, אבל אז הגיעו ניצחונות על שיקגו, על הג'איינטס ובמינסוטה, ופתאום הרדסקינס תלויים בעצמם. טוד קולינס החליף בהצלחה את ג'ייסון קמפבל, נסך ביטחון בעמדת הקוורטרבק והקבוצה שאבה עידוד רב, לאחר מותו של שון טיילור. הקאובויס ישחקו בהרכב משני במיוחד, ולמרות שמדובר באחת היריבויות העתיקות בעולם הפוטבול, לא נראה שינסו להפריע יותר מדי. טרל אואנס לא ישחק, גם טוני רומו צפוי לבלות את רוב הזמן על הקווים.

התחזית: וושינגטון, והיא בפנים


דנבר (9:6) - מינסוטה (7:8) - 23:15

רועי כץ, איש הוידאו של וואלה! ואחד שגדל במיניאפוליס, אמר לפני המשחק עם וושינגטון את מה שכל אוהדי הסגולים יודעים: "אלה הוייקינגס. ברגע שהם יוכלו לירות לעצמם ברגל, הם יעשו את זה". אז כן, אלה הוייקינגס, וההפסד לוושינגטון סיבך להם את החיים. מינסוטה תלויה בהרכב טלאים של דאלאס, ולא פחות מכך - צריכה לנצח בעצמה קבוצה שתעלה בהרכבה החזק ביותר, בין היתר כי בפלייאוף היא לא תהיה ובחירת דראפט גבוהה לא צפויה לה. "אני לוקח אחריות על ההפסד בשבוע שעבר. הוא באשמתי", אמר הקוורטרבק של מינסוטה, טרוואריס ג'קסון. טוב, עכשיו הוא צריך לכפר עם ניצחון ועם קארמה טובה מכיוון מרילנד.

התחזית: ניצחון לדנבר, בוושינגטון יכולים להיות רגועים


שיקגו (9:6) - ניו אורלינס (8:7) - 20:00, FOX

טוב, אז אם יש משהו שהסיינטס לא ממש רצו הוא להגיע למשחק הזה במצב כזה. ניצחון של ניו אורלינס על פילדלפיה היה שם אותה בעמדה טובה בהרבה, אבל הסיינטס שמטו חמישה משחקי בית מהשמונה שהיו להם העונה, ואם לא יגיעו לפלייאוף, זו תהיה הסיבה העיקרית. שני דברים שבניו אורלינס צריכים לזכור - האחד הוא שבשיקגו קר מאוד עכשיו, משהו שגרם לידיים שלהם לפמבל בגמר ה-NFC של העונה שעברה ולהפסיד. השני - כמו לדנבר, לשיקגו אין מה להפסיד והיא רוצה לנצח. ה-7:35 על גרין ביי בשבוע שעבר רק ממחיש כמה שלקדושים יהיה קשה בסולג'רספילד.

התחזית: ניצחון לשיקגו, גם בגזרה הזו הרדסקינס יכולים לנשום לרווחה

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

יתר המשחקים

תסלחו לנו על קיצורי הדרך, אבל שאר המשחקים הם מאבקי דירוג בלבד, לפלייאוף או לדראפט.

פיטסבורג תשחק בבולטימור (23:15) וסן דייגו באוקלנד (23:15). הצ'ארג'רס מובילים את שובר השוויון (5:10 לכל אחת מהן), בזכות מאזן טוב יותר בחטיבה. ניצחון שלהם על הריידרס (11:4), יבטיח להם את המקום השלישי ב-AFC. הרייבנס (11:4) רק רוצים לצאת מרצף של תשעה הפסדים, ולעשות זאת מול היריבה השנואה מפיטסבורג. התחזית: ניצחון לצ'ארג'רס ולרייבנס.

יתר המשחקים:

אטלנטה (12:3) - סיאטל (5:10) - ניצחון לאטלנטה
מיאמי (14:1) - סינסינטי (9:6) - ניצחון לדולפינס
גרין ביי (3:12) - דטרויט (8:7) - ניצחון לליונס
יוסטון (8:7) - ג'קסונוויל (4:11) - ניצחון ליוסטון
טמפה ביי (6:9) - קרוליינה (9:6) - ניצחון לטמפה ביי
פילדלפיה (8:7) - בפאלו (8:7) - ניצחון לפילדלפיה
אריזונה (8:7) - סט. לואיס (12:3) - ניצחון לאריזונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully